سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار بروجن:

تلاش‌های مستمر معلمان در آموزش‌های مجازی ستودنی است

نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بروجن به ریاست فرماندار و با حضور اعضا در خصوص چگونگی برگزاری امتحانات (حضوری یا غیر حضوری) برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بروجن به ریاست فرماندار و با حضور اعضا در خصوص چگونگی برگزاری امتحانات (حضوری یا غیر حضوری) برگزار شد.

مسعود ملکی فرماندار بروجن در این نشست گفت: معلمان و آموزگاران در دوران سخت شیوع کرونا با نگاهی جهادی توانستند بستر لازم را برای تداوم فرآیند تعلیم و تربیت به وجود آورند.


بیشتر بخوانید


او افزود: تلاش‌های مستمر و بی‌وقفه معلمان در آموزش‌های مجازی دانش‌آموزان در دوران تعطیلی مدارس بر اثر شیوع بیماری کرونا ستودنی و قابل تقدیر است.

ملکی خواستار برگزاری نشست مشترک روسای ادارات آموزش و پرورش مناطق ۳ گانه شهرستان به منظور تصمیم گیری کارشناسی شده در خصوص نحوه برگزاری امتحانات (حضوری یا غیر حضوری) شد.

نشست رؤسای ادارات مناطق ۳ گانه آموزش و پرورش شهرستان بروجن در خصوص نحوه برگزاری امتحانات به صورت حضوری و یا غیر حضوری برگزار شد و در این نشست مدیران مناطق سه گانه با توجه به شرایط و امکانات منطقه خود، ۳ بسته پیشنهادی را تهیه نمودند و شنبه آینده در نشست ستاد شهرستانی مقابله با کرونا تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.