سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث امروز بخوانید؛

توقیف خودرویی با ۳۶۵ کیلو مواد افیونی / کشف ۶ میلیارد ریال دلارقاچاق درگلپایگان

مهم‌ترین حوادث امروز ۷ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۷ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف خودرویی با ۳۶۵ کیلو مواد افیونی

سروان" روح اله فاطمی فرمانده یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران واحد رزمی یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان حین کنترل و رصد هوشمندانه محور "رامشه – حسن آباد" به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و به راننده دستور ایست می‌دهند.

او افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست ماموران اقدام به فرار می‌کند، اما پس از تعقیب و گریز پلیسی با اقدامی ضربتی در بیابان‌های اطراف متوقف که در بازرسی از آن ۲۹۲ کیلو حشیش، ۲۵ کیلو شیشه، ۴ کیلو هروئین و ۴۴ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک نفر در این عملیات خبر داد و گفت: ماموران این یگان مقتدرانه تمامی جاده‌ها و محور‌های خاکی و بیابانی استان را زیر نظر دارند و با هوشیاری و اقتدار خود این مسیر‌ها را برای مجرمان، قاچاقچیان و سوداگران مرگ نا امن کرده و اجازه عرض اندام به آن‌ها را نمی‌دهند.
 
 

کشف ۶ میلیارد ریال دلارقاچاق درگلپایگان

سرهنگ "علی سبحانی فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان بیان داشت: ماموران گشت انتظامی شهرستان "گلپایگان" حین کنترل محور مواصلاتی "خمین-گلپایگان" به یک سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۳۳ اسکناس ۱۰۰ دلاری قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال که در جعبه یک دستمال کاغذی جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان ادامه داد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ سبحانی با اشاره به اینکه متهم دلار‌ها را از یکی از پایانه‌های مرزی وارد کشور کرده بود خاطر نشان کرد: معضل قاچاق کالا و ارز در کشور ما، علاوه بر آثار سوء اقتصادی به عنوان یک چالش اقتصادی و اجتماعی حائز اهمیت است و هزینه‌های زیادی بر بدنه اقتصادی کشور تحمیل می‌کند که نیروی انتظامی در حراست و مقابله با قاچاق کالا و ارز و همچنین حفظ سرمایه‌های ملی با اقتدار در مقابل متخلفان و سودجویان ایستاده و با آنان برخورد قاطع و قانونی می‌کند.
 

مسافر هروئینی به مقصد نرسید

سرگرد "هادی کیان مهر بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان نایین حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از کوله پشتی یکی از مسافران اتوبوس ۶۴۰ گرم هروئین کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرگرد کیان مهر خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شودو به شهروندان توصیه می‌شود اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

انهدام باند سارقان خودرو در"برخوار

سرهنگ "نعمت خلیلی بیان داشت: پس از وقوع چندین مورد سرقت خودرو در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان "برخوار"، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
او با اشاره به اینکه این سارقان تحت عنوان مسافر در مسیر‌های بین شهری سوار بر خودرو می‌شدند و در مسیری خلوت اقدام به ضرب و شتم راننده و سرقت خودروی او می‌کردند افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی موفق شدند ۷ نفر را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار ادامه داد: افراد دستگیر شده تاکنون به ۵۰ فقره سرقت خودرو در شهرستان "برخوار" و شهرستان‌های اطراف شهر اصفهان اعتراف کرده اند.

این مقام انتظامی بیان داشت: این سارقان به صورت ۲ یا ۳ نفره مرتکب سرقت خودروی شهروندان می‌شدند که همه اعضای باند برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ خلیلی با اشاره به اینکه این پرونده برای بررسی دیگر ابعاد آن و کشف دیگر سرقت‌های احتمالی و شناسایی مالخران در دست بررسی است خاطر نشان کرد: امید است رانندگان عزیز به توصیه‌های پلیس توجه کنند و از سوار کردن مسافر ناشناس و مشکوک در مسیر‌های بین شهری و خلوت اکیدا خودداری کنند و اگر با این افراد روبه رو شدند از درگیر شدن با آن‌ها اکیدا خودداری و در اسرع وقت با سامانه ۱۱۰ پلیس تماس و موضوع را اعلام کنند.
 

ایجاد درگاه جعلی و برداشت غیر مجاز از حساب

سرهنگ "غلامرضا براتی بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیر مجاز ۲۰ میلیون ریال از حساب وی پیگیری موضوع شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار کارشناسان پلیس فتای فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

او افزود:شاکی مدعی بود جهت درج آگهی در سایت دیوار وارد این سایت شدم واقدام به وارد کردن طلاعات حساب خود در درگاه باتک کردم، اما در کمال تعجب متوجه شدم همان لحظه مبلغ ۲۰ میلیون ریال از کارت بانکی من برداشت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر عنوان کرد: کارشناسان پلیس فتا شهرستان طی بررسی‌ها و انجام اقدامات علمی و تخصصی انجام شده فردی که با ایجاد درگاه جعلی کاملا مشابه با سایت دیوار در هنگام مراجعه متقاضیان به سامانه تقلبی و درگاه جعلی نسبت به برداشت غیر مجاز از حساب‌های مالی آنان اقدام می‌کرد را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در مواجه با مدارک و مستندات پلیس به جرم خود اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم قبل از وارد کردن اطلاعات حساب بانکی خود مراقب سایت‌های فیشینگ یا جعلی بوده و هنگام اتصال به درگاه بانکی علاوه برکنترل نمودن آدرس بانک مربوطه در قسمت نوار آدرس، قفل ابتدای نوار آدرس و پروتکل امنیتی https که (s) انتهایی به معنای امنیت security و اصالت درگاه می‌باشد را کنترل نمایند.

مهار حریق تانکر سوخت در خمینی شهر

رییس سازمان آتش نشانی خمینی شهر با بیان اینکه ساعت ۹ صبح امروز تانکر حامل بنزین در جایگاه پمپ بنزین میدان ۲۲ بهمن خمینی شهر دچار آتش سوزی شد گفت: این تانکر در حال تخلیه بنزین بود که دچار آتش سوزی شد.

مهدی مرادیان افزود: نیرو‌های آتش نشانی از چهار ایستگاه اصفهان، درچه، کوشک و خمینی شهر به محل اعزام شدند و با اقدام به موقع آتش را مهار و از سرایت به پمپ بنزین جلوگیری کردند.

او گفت: این حادثه مصدوم نداشت و علت حادثه در حال بررسی است.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.