سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

خلاقیت هنرمندان در جشنواره تئاتر سردار آسمانی شگفت‌انگیز بود

بازبین بخش خیابانی جشنواره سردار آسمانی استقبال و خلاقیت هنرمندان در این رویداد را قابل‌توجه دانست.

فاطمه رادمنش بازبین بخش تئاتر خیابانی جشنواره سردار آسمانی، در گفت و گو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره استقبال از این رویداد هنری گفت: استقبال از دومین دوره جشنواره خارج از حد تصورم بود و جای خوشحالی است که علاقه برای تولید آثار نمایشی درباره سردار سلیمانی در میان هنرمندان تئاتر این‌قدر زیاد است.

وی اظهار کرد: اگرچه خیلی از نمایش‌ها به دلیل شرایط موجود و ویروس کرونا به جشنواره نرسیدند، اما آثار نمایشی بسیار زیادی مورد بررسی قرار گرفتند و شاهد تولیدات  بسیار خوبی بودیم.

بازبین بخش تئاتر خیابانی جشنواره سردار آسمانی با اشاره به خلاقیت و نوآوری‌های هنرمندان در خلق آثار بیان کرد: من فکر می‌کنم آنچه در زمان جشنواره اجرا خواهد شد، نسبت به آنچه در بازبینی شاهد بودیم رشد هفتاد درصدی خواهد داشت و در دوره‌های بعد قوی‌تر از این دوره خواهد بود.

وی افزود: در این جشنواره شاهد ارائه آثاری از هنرمندان جوان بودیم که به‌خوبی با تئاتر خیابانی آشنایی داشتند و توانسته بودند نمایش‌های پرمحتوایی با مضمون جشنواره تولید کنند.

رادمنش درباره نقش جشنواره در ترغیب هنرمندان برای افزایش تولیدات نمایشی تاکید کرد: جشنواره و حمایت‌ها تاثیر زیادی در خلق آثار هنری دارد. همچنین اتفاقاتی چون انتشار فراخوان سومین دوره جشنواره تا فروردین‌ماه و بررسی زودهنگام آثار متقاضیان و حمایت از تولیدات جدید در افزایش سطح کیفی آثار تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.