سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سرآمد دانشگاه های کشور

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : تشکر می‌کنم از تمام همکارانی که زمینه سرآمدی دانشگاه در کشور را برای دومین بار (سال ۹۶ و ۹۸) فراهم کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت :️ براساس تصمیم وزارت بهداشت معاونت توسعه متولی برنامه عملیاتی است که انجام دقیق و به موقع آن از اولویت‌های دانشگاه است.

او گفت :️ واحد‌های مختلف دانشگاه در چند ماه اخیر هر کدام رتبه‌های خوبی در ارزیابی‌ها کسب کرده اند که کسب سرآمدی دانشگاه در کشور تاییدی بر آن موفقیت هاست.

مرادی افزود :️ خوشبختانه نمره دانشگاه در این موفقیت نسبت به توفیق پیشین بسیار بهتر شده که نشانه خوبی در ارتقای خدمات ارایه شده به مردم استان است.

او افزود :️ سرآمد بودن دانشگاه به هیچ عنوان به معنای بی عیب و نقص بودن خدمات ارائه شده نیست بلکه به معنی حرکت در راستای ارتقای کلی خدمات ارایه شده است.

مرادی ادامه داد :️ لازم است مدیران و کارشناسان دانشگاه انتقادات خود را از برنامه عملیاتی بصورت مکتوب به وزارتخانه ارائه دهند تا زمینه عملگرایی بیشتر و واقعی‌تر شدن برنامه فراهم شود.

او گفت :️ نکته مهم این است که این موفقیت‌ها در جریان بحران‌های اخیر کسب شده و نشان دهنده همت والای کارکنان دانشگاه در ارایه خدمات حتی در سخت‌ترین شرایط است.

سرآمد بودن یعنی انجام به موقع آیین نامه هاو دستورالعمل‌ها

ایمانی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : از تمام همکارانی که در کسب این موفقیت تلاش کرده اند تقدیر می‌کنم.

او گفت :️️ سرآمد بودن به معنای انجام به موقع آیین نامه هاو دستورالعمل‌های کشوری و تلاش برای ارتقای خدمات گوناگون است که نقش بسیار مهمی در نگاه وزارتخانه دارد.

ایمانی افزود :️ این برنامه در تمامی حوزه‌ها در همه دانشگاه‌های علوم پزشکی شامل تیپ ۱، ۲ و ۳ انجام شده و کسب آن موجب سرافرازی برای دانشگاه است.

او افزود :️ رقابت بین دانشگاه‌ها برای کسب این مقام بسیار جدی است و کوچکترین سهل انگاری موجب از دست رفتن آن خواهد شد.

ایمانی ادامه داد :️ لازم است مدیران واحد‌ها همکاری تنگاتنگی با کارشناسان مربوط به برنامه و رابط‌ها داشته باشند تا زمینه حفظ این دستاورد فراهم شود.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.