سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئولان به ظرفیت‌های بندری بوشهر بیشتر توجه کنند

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: بندر بوشهر دارای ظرفیت‌های بالا و ویژه‌ای در حوزه دریایی و بندر‌ی است که این مهم لزوم توجه هر چه بیشتر مسئولان را طلب می‌کند.

به گزارشگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، کاظم پالیزدار مشاور معاون اول رئیس جمهور و مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی در سفر به بوشهر در جریان فعالیت‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان قرار گرفت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در ابتدای این بازدید، با توضیح درباره طرح توسعه بندر بوشهر در مجتمع بندری نگین گفت: با اجرایی شدن جزیره نگین، اتصال آن به راه آهن و استقرار صنایع ارزش افزوده‌ای در پسکرانه مجتمع بندری نگین، بوشهر را به بندر نسل سومی تبدیل خواهد کرد.

سیاوش ارجمندزاده افزود: بندر بوشهر دارای ظرفیت‌های بالا و ویژه‌ای در حوزه دریایی و بندر‌ی است که این مهم لزوم توجه هر چه بیشتر مسئولان را طلب می‌کند.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: مجتمع بندری نگین در فاز نخست ۴۰ هکتار مساحت دارد که از طریق یک راه دسترسی سه کیلومتری به بزرگراه خلیج فارس متصل شده است و با احداث دایک حفاظتی که به موازات این راه دسترسی ایجاد شده امکان توسعه تا ۴۰۰ هکتار را دارد.

در ادامه این بازدید جلسه‌ای باحضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با فعالیت‌های اقتصادی، در تالار جلسات برج بندر بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.