سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از پوستر اولین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور

مراسم رونمایی از پوستر اولین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور با حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نبی زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: اولین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق کشور یادمان پروفسور معتمدنژاد را در سال ((جهش تولید)) با حضور استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، یزد و کرمان، جنوب کرمان برگزار می‌شود.

او گفت: این جشنواره با هدف کمک به افزایش کیفی آثار منتشر شده در رسانه ها. ایجاد فضای رقابتی میان فعالان رسانه‌ای بصورت منطقه‌ای و قدردانی از روزنامه نگاران برتر، ایجاد زمینه پویایی و نشاط مطبوعاتی و تشویق نسل جوان جهت تفکر و تعمق در خدمات ارزنده شخصیت‌ها و مفاخر میهن اسلامی برگزار می‌شود.

نبی زاده گفت: آخرین مهلت دریافت آثار برای شرکت در این جشنواره تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ است.


بیشتر بخوانید


معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم که به صورت ارتباط تصویری در فضای مجازی برگزار می‌شد، گفت: امروز دوران انحصار اطلاعات به پایان رسیده و امروز با توجه به علم جدید و ابزار نوین رسانه‌ای شاهد اانفجار اطلاعات هستیم.

حداد با بیان اینکه مطبوعات علاوه بر توجه مسائلی ملی باید در بحث محلی تلاش بیشتری داشته باشند، افزود: باید برگزاری این جشنواره اثر مستقیمی بر مطبوعات داشته باشد و این اثر بیشتر از هم مخاطب را مورد توجه قرار دهد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.