سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لغو سفر تاکسی‌های اینترنتی جریمه دارد؟

خبر‌هایی مبنی بر جریمه ۲ هزار تومانی در صورت لغو سفر تاکسی‌های اینترنتی منتشر شده است که صحت و سقم آن را پیگیری کرده‌ایم.

به گزارش  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعتی قبل شایعه ای مبنی بر اعمال هزینه مضاعف در صورت لغو سفر هنگام استفاده از تاکسی های اینترنتی در فضای مجازی منتشر شد. بنابر این خبر در صورتی که شما هنگام استفاده از تاکسی های اینترنتی سفر خود را لغو کنید مبلغ ۲ هزار تومان به هزینه سفر بعدی شما افزوده می شد.

موضوع را از یکی از شرکت های تاکسی اینترنتی پیگیری کردیم و روابط عمومی این شرکت ضمن تکذیب این شایعه تاکید کرد: خبر فوق کاملاً کذب است و در صورت لغو سفر، هیچ هزینه مضاعفی به مسافران تحمیل نمی‌شود. نه تنها هیچ مبلغی به عنوان جریمه در نظر گرفته نشده بلکه در صورتی که راننده مسافتی را برای رسیدن به مسافری  طی کرده باشد و بعد از آن سفر لغو شود هزینه ضرر و زیان راننده از حساب خود اسنپ پرداخت می‌شود.

او تصریح کرد: هیچ هزینه اضافه برای لغو سفر‌ها در نظر گرفته نشده و حتی به مسافران توصیه می‌کنیم تا در صورتی شماره پلاک یا مشخصات راننده با اطلاعات درج شده در برنامه مطابقت نداشت یا اصول بهداشتی برای مقابله کرونا را رعایت نکرده بود سفر را لغو کرده و از سوار شدن  به خودرو خودداری کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
جدیدا روال شده که راننده برای اینکه کمیسیون نده به مسافر میگه که لغو کنید سفر رو . اسنپ لطفا پیگیری کنه این یه معظلی شده .
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
این خبر در سال 99 منتشر شده و دوباره الان نشر دادین ؟؟؟؟
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
جدیدا روال شده که راننده برای اینکه کمیسیون نده به مسافر میگه که لغو کنید سفر رو . اسنپ لطفا پیگیری کنه این یه معظلی شده .
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
سلام اسنپ فکرمیکنه راننده بردشه و درهر صورت اسنپ ریالی از جیب خودش نمیده و یکطرفه همه چیرو بنفع خودش انجام میده هر کاری که بنفع خودش باشه انجام میده ضرر ب مسافرو راننده برسه برا اسنپ فرق نداره .
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
فقط وفقط اسنپ به نفع مردم عادی ومسافرهست نه راننده بیچاره
یونس
۱۷:۲۶ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
سلام ....بنده راننده هستم بار ها شده سفر رو لغو کردم یعنی برای مردم آزاری لغو نکردم همون موقع سریع لغو کردم یعنی کمتر از یک دقیقه ....بعد از حساب بنده هزار تومن کم شده ب ازای هر مسافر .....این هزار تومنی ها ن ب حساب من میاد ن ب حساب مسافر بلکه ب حساب اسنپ میره ک اون بالا نشسته و هیچ کاری انجام نمیده واقعا جایه خجالت داره ک اگه پول کم میکنید ب حساب مسافر بزنید چرا ب حساب اسنپ بره!!!!!... واقعا این پولی ک ب زحمت ب دست اومده رو ب راحتی از حساب ما کاربران راننده کم میکنید .... شرکت اسنپ از راننده ها و مسافران پول های زیادی گرفتند ک حق شأن نبوده.... بیس درصد چرا حق اسنپ باید باشه!!!! مگه اسنپ پول بنزین میده مگه اسنپ پول اصطلاک ماشین میده!!! مگه اسنپ وقت شو برای هر مسافر میگذاره!!! مگه اسنپ پول اینترنت رو میده!!!! مگه اسنپ پول خرابی گوشی رو میده ک از صبح تا بعد ظهر روشنه با جی پی آس منم باشم هنگ میکنم چ برسه گوشی!!! خدا از شما نگذره ما مردم مجبوریم ولی شما حق سو استفاده ندارید
ناشناس
۰۱:۲۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
زیاد پول میگیرند
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۹ دی ۱۳۹۹
ببخشید این چه قانونیه راننده خودتونو جریمه کنید که از اون سر شهر سفری که نیم ساعت طول میکشه برسه رو قبول میکنه خوب معلومه که ما کنسل میکنیم والاااااا
سعید
۱۵:۳۲ ۰۸ دی ۱۳۹۹
بهتره یه جریمه ای هم برای راننده ای که کنسل میکنه قرار بدن، نه فقط نسافر

من چندین بار پیش اومده بخدا بالای ده دقیقه منتظر بودم و یک باره دیدم راننده کنسل کرده !

خب اگه سودی نداره مسیر برات چرا اولش قبول میکنی !!
م
۱۵:۳۱ ۰۸ دی ۱۳۹۹
با سلام
والا تا بحال اسنب پولی بعنوان طی سفر لغو شده پرداخت نکرده بنده خودم هزار بار ۱۰۲۲رو فرستادم به پشتیبانی ولی پولی تحت عنوان هزینه کنسلی دریافت نکردم.
ناشناس
۰۶:۲۱ ۰۹ دی ۱۳۹۹
۱۰۲۲ نه مجید دلبندم،باید بری تو گزینه سفرها بعدش رو سفر لغو شدت بزنی بعد بری تو پشتیبانی عبارت:SCL1029 بفرستی
???OK
سعید
۱۵:۲۹ ۰۸ دی ۱۳۹۹
کاملا دروغه ، من یک بار لغو کردم و راننده یه مقداری اومده بود ، بعدش دیدم در منزل رو زدن و گفتن باید هزینه سفر پرداخت کنین،که به زور نصف هزینه صفر رو گرفتن، با پشتیبانی شرکت و تیک هم صحبت کردم ولی حتی جوابم هم ندادن.

چه برسه راننده مسافتی هم بیاد و بخوان هزینه سفرو خودشون بدن!(جریمه)
علی
۱۴:۱۴ ۰۸ دی ۱۳۹۹
کار کردن در قالب راننده اسنپ کمک کردن به برده داری نوین توسط مدیران اسنپ هستش که با خودروی مردم دارن واسه خودشون میلیاردها تومان به جیب میزنن و کسی هم نظارتی بر رفتار این تاکسی های اینترنتی نداره امیدواریم ریاست محترم قوه قضاییه هم دستور ورود به قضیه تاکسی های اینترنتی بخصوص اسنپ رو صادر کنه
مسعودیوسف زاده
۱۴:۱۰ ۰۸ دی ۱۳۹۹
این شرکت شکر میل فرمودندقبلا اسنپ بعضی از لغوی هارا یک مبلغ جزئی پرداخت میکرد الان نه ولی تبسی در کل ازاین برنامه ها ندارد رانندهها را استسمار کرده چون می راننده کار دیگه ای بلدنیست اگرمسافری درمقصد ازپرداخت کرایه خودداری بکنه اسنپ جبران میکنه ولی تبسی انهم به گردن نمی گیره خدا کریمه از مسافرین محترم خواهشمندیم بخاطر هزینه و زمانی که درصورت لغو ما ازدست می دهیم درصورت امکان ازلغو سفر خودداری بفرمایندباتشکرازباشگاه خبرنگاران جوان.
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۸ دی ۱۳۹۹
سلام
کار کردن در اسنپ ، فقط ضرر است .با این کرایه های کم و مسافت های طولانی،هزینه های بالای تعمیر و نگهداری اتومبیل،حق ۲۰ درصدی که اسنپ می گیره و..... خدائیش به صرفه نیست.
ناشناس
۰۶:۲۲ ۰۹ دی ۱۳۹۹
کلمه کار اجباری تو زندگی همه هست،از سر ناچاری و بدبختی و فقر باید بسوزی و بسازی
سارا
۱۳:۴۱ ۰۸ دی ۱۳۹۹
یکبار 15 دقیقه منتظر بودم اسنپ بیاد نیومد تا نزدیک محل اومده بود منم عجله داشتم دیدم نیومد زنگ زدم پشتیبانی بعد متوجه شدم راننده کنسل کرده و چون نتم ضعیف بوده کنسل کردنش ندیدم توی آپ ....وای که چقدررر حرص خوردم کاش راننده ای که کنسل میکرد جریمه میشد
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۸ دی ۱۳۹۹
آره همش از جیب راننده میرود و راننده باید تاوان کنسلی مسافر را بدهد
نه شرکتهای اینترنتی و نه مسافر
راننده مظلوم باید بپردازه
ناشناس
۰۹:۲۲ ۰۸ دی ۱۳۹۹
چراخودتاکسی ها وقتی بانرخ کمتری باشه لغومیکنندتانرخ بالاتری رومسافربگیرند
تورج
۰۷:۵۰ ۰۸ دی ۱۳۹۹
هیچ هزینه ای به مسافر تعلق نمی گیرد و فقط از جیب راننده ببدبخت میرود . چند کیلومتر راه میرود تا به مسافر برسد .بعد مسافر براحتی سفر را کنسل میکند . البته هزینه کنسلی بقدری ناچیز است و با شرایط سختی پرداخت میشود که نمی دانم چطور اسنپ آنرا اعلام میکند . اگر راننده به مبدا برسد وبیش از ده دقیقه منتظر باشد و مسافر کنسل کند مبلغ هزار و پانصد تومان هزینه کنسلی پرداخن میشود. اگر زمان انتظار ثانیه ای کمتر از ده. دقیقه باشد ریالی به راننده پرداخت نمیشود .
پیمان
۰۶:۵۲ ۰۸ دی ۱۳۹۹
کار کردن تو اسنپ(راننده) فقط کمک به استثماری که مدیران محترم اسنپ در مورد راننده ها پیاده میکنن.
ناشناس
۰۵:۰۹ ۰۸ دی ۱۳۹۹
اسنپ اوایل که تازه کار بود عالی بود ولی حالا آمد کلان به جیب زد دیگه سخت گیری فراوان میکنه با راننده مثل مجرم رفتار میکنه حالا هم تعطیل تو کایاکو هم جوابی نمیده باور کن از مجبوری موتور گرفتم پیک رستوران کار میکنم. حسابم مسدود کردن وفقط رشوه نخواستن آون هم حتما میترسند بگن ولی اگر ما راننده ها نباشیم آون هم قشر محروم وبیکار اصلا آنها باور کنید پشیزی نمی ارزند
ناشناس
۰۴:۱۳ ۰۸ دی ۱۳۹۹
با سلام همین دیروز یه درخواست سفر داشتم در اتوبان شهید فهمیده بعد حدودا 6 کیلومتر رانندگی رسیدم به مبدأ با مسافر تماس گرفتم ایشان گفتند الان میام. اما تقریبا 10 دقیقه توقف داشتم ایشان نیامد دوباره تماس گرفتم . یه جواب سر کاری داد بعدش هم سفر را کنسل کرد. دیگه به تلفن من جواب نداد
م
۰۳:۳۵ ۰۸ دی ۱۳۹۹
نمیشه جریمه کنن چون شاید سرویس دوره یا موردپسند نیست کلا اگه زیاد بشه فکرکنم
ناشناس
۰۲:۰۶ ۰۸ دی ۱۳۹۹
اتفاقآچندروزپیش بااسنپ آنلاین پرداخت کردم،راننده بعداز۲۰دقیقه نیومد،لغوسفرزدم،هزارتومان ازپولم کم کردن،
ناشناس
۰۱:۴۸ ۰۸ دی ۱۳۹۹
بعدازلغوسفرهیچ هزینه ای شرکت به راننده پرداخت نمیکنه دروغی بیش نیست
ناشناس
۰۱:۰۶ ۰۸ دی ۱۳۹۹
اسنپ شفاف سازی نکرد که بعد از ساعت 9شب اگر فردی با ماشین خودش مسافر اسنپ سوار کند یا نکند شامل جریمه دویست هزار تومانی کرونا میشود یا خبر؟!! من میخواستم شبها که خلوت تر است کار کنم اما نگران جریمه ها هستم
مصطفی
۲۳:۳۰ ۰۷ دی ۱۳۹۹
سلام هیچ هزینه ای واسه سفر لغو شده به رانندگان پرداخت نمیشود
س.م
۲۲:۵۷ ۰۷ دی ۱۳۹۹
اینکه راننده اسنپ .در صورت پیمایش و رسیدن ب مسافر.و لغو سفر مسافر. اسنپ هیچگونه پولی ب رانندگان‌نمیدهد.
حسین۲
۱۵:۲۲ ۰۷ دی ۱۳۹۹
کسانی که راننده نیستن خواهشا الکی نظر ندن.
من به شخصه تابحال چندبار سر کار گذاشته شدم.پولمو مسافر کم داده.از اونطرف همیشه پرستیژ خودمو حفظ میکنم.
فی الحال توی این شرایط اقتصادی برای مثل منی، تاکسی اینترنتی بهترین گزینه است.
ناشناس
۲۱:۱۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
سلام
حسین
۱۵:۱۴ ۰۷ دی ۱۳۹۹
بابت لغو سفر هیچ مبلغی به راننده بعد از رسیدن به مبدا نمیدن
ناشناس
۱۸:۱۴ ۰۸ دی ۱۳۹۹
آفرین لیاقتت همین درودبه شرف پاکت فقط بدو باشه
ناشناس
۱۰:۱۶ ۰۷ دی ۱۳۹۹
من گاهي از اسنپ استفاده مي كنم. دو تومن چيه بيشتر جريمه كنيد..... اون مسافر اول فكر كنه بعد اسنپ بگيره. مردم آزاري به هر شكلي ناراحت و عصبانيم مي كنه!
يكبار راننده بنده خدا اصرار داشت كرايه رو نقد پرداخت كنم ميگفت آنلاين كه پرداخت مي كنيد شركت حالاحالاها واريز نميكنه به حسابمون. چقدر؟ ١١ هزار تومن!
سخته واقعا. فكر كنم اگه گاهي خودمونو بذاريم جاي همديگه و دركمون از شرايط بقيه رو ببريم بالا زندگي هم كمتر روي بدش رو به ما نشون بده.
سید مسعود پورزمان
۰۹:۵۹ ۰۷ دی ۱۳۹۹
این اصلا اصلش دروغ هستش اصلا بابت لغو سفر از سوی مسافر که بارها اتفاق افتاده هیچ پرداختی از سوی اسنپ نداشتیم ولی آژانس برگشتی را میگیره ِلغو با دلیل مشکلی نیستش ولی نه از روی مردم آذاری
ناشناس
۰۹:۱۷ ۰۷ دی ۱۳۹۹
سه بار لغو کنی 1 ساعت سرویس نمی دهند به شما
تف به اسنپ
۰۹:۱۵ ۰۷ دی ۱۳۹۹
من که دیگه اسنپ نمیرم هم خودم کار کنم هم ماشین بعد به زحمت فراوان 20درصد بدم به اسنپ حالا هر بازی دارن سرمون میارن پرسنل اسنپ تلیاردر شدن به فکر ملت نیستن
زینلی
۰۷:۲۶ ۰۷ دی ۱۳۹۹
سلام من یکی از مشتری های دایمی هستم جناب راننده اگه بسته ای تحویل راننده بدهید یا شما حق سوال کردن را دارید که این بسته تو چی هستش نه این حق نداری من خودم قبلا تاکسی فرودگاه داشتم ویژه به جرم اینکه فقط از تاکسیمتر استفاده میکردم یک هفته ممنوع کار شدم چون قانون هر جای باهم فرق داره بس نباید گله کنی ماشالا چشم بدخواه دور مگر کم درامد دارید که اینطور با مشتری برخورد و بابت کنسلی پولی دریافت کنی خودم شخصا بابت یک کنسلی راننده از من مبلغ ۵۰۰۰ت گرفتم ایا باید درگیر میشدم بماند که تهمت هم زد اما مسولین اسنپ با خونسردی مشکل حل کرد و راننده خاطی اخراج شد ایا همان جا باید درگیر میشدم منم بچه فلاح یک داد میزدم ۵۰نفر میریختن وسط بس گله نکن کارتو انجام بده اگر این قانون اجرای بشه دودش به چشم خودت میره مسافر دیگه زنگ نمیزنه از ترس کنسلی
حمیدرضا فانی
۰۷:۵۲ ۰۷ دی ۱۳۹۹
تو خوبی بچه فلاح،تو چه میدونی ما چه سختی میکشیم کفه خیابون،هزار نفر الکی سرکارمون میزارن که مریضن،نه خیالت راحت ملت ارزون تر از اسنپ پیدا نمیکنن خیالت تخت
ناشناس
۰۸:۲۹ ۰۷ دی ۱۳۹۹
ترسیدم!!!!
کیانی
۰۵:۰۰ ۰۷ دی ۱۳۹۹
آقایون راننده ها مگه نمیگه درصورتی که راننده مسافتی را طی کرده باشه اسنپ به راننده مبلغی پرداخت میکنه؟ ضمنابارها شده که راننده درمسیری که داره میاد مسافر نون وآبداری به تورش خورده بدون درنظرگرفتن انتظار مسافر (حتی لحظات افطار) سفررالغو ومسافروخانواده اش را بی خیال شده اند متاسفانههه
ناشناس
۰۴:۴۰ ۰۷ دی ۱۳۹۹
سلام...بنده ۱۰ بار سفرم لغو شده وقتی به گزارش دادم هیچ خبری از اون هزینه کنسولی نبود هر بار به یک بهانه ای شرکت گفت نه ...الکی اصلا
ناشناس
۰۴:۳۹ ۰۷ دی ۱۳۹۹
اسنپ میخواد افزایش درامد داشته باشه و در این وسط همه قرار داد ها به ضرر راننده است هزارویک جپر خدمات. تبلیعی مختلف میده پولش از بیست درصد کسر شده راننده داده میشه خلاصه راننده هیچ ارج پ قربی نداره نمونه اش احتساب نظر منفی مسافری است ک بی دلیل نمره منفی میده و ...
سجاد
۰۴:۳۵ ۰۷ دی ۱۳۹۹
عزیزان،لطف کنیدمتن نوشته شده رابادقت بخونیدتاالکی شایعه پراکنی نشه،نوشته که بعدازشایعه این خبر،رفتیم سراغ مدیریت یکی ازاین تاکسیهای اینترنتی که ایشان هم کاملاًتکذیب کردند،حتی گفتنداگرراننده اسنپ بعدازطی کردن مسافتی،متوجه شدن که مسافرسفرخودشو لغوکرده،شرکت تاکسیهای اینترنتی برنامه ای اندیشیدن که تمام ضرر راننده(وقت تلف شده،مسافت طی شده)را خودِشرکت تاکسیهای ایتترنتی جبران کنه،حتی مسافرمیتواندچنانچه قبل ازسوارشدن به تاکسی متوجه شودکه شیوه نامه های بهداشتی جهت جلوگیری ازشیوع کرونا،توسط راننده رعایت نشده،میتواندازسفرخودداری کرده وتخلف راننده خاطی رابه شرکت موردنظر گزارش کند.
ولی بدون اینکه دوستان کامل بخونن،یکی میگه چرا ازجیب مسافربره،اون یکی میگه وقت ماکه تلف شده چی میشه؟ درحالیکه کاملا واضح نوشته، درهمچین مواقعی شرکت خودشوموظف کرده تا خسارت هردوطرف را بادرآمدهای شرکت جبران کنه تا هیچ کدوم ازطرفین،متضرر نشوند
ناشناس
۰۸:۴۸ ۰۷ دی ۱۳۹۹
دوست عزیز متن رو قشنگ نوشته ولی اون چیزی که نوشته انجام نمیشه من خودم راننده اسنپم وتاحالا خیلی پیش اومده مسافت طولانی رفتم دنبال مسافر وقتی به مبدا رسیدم سفر لغو کردن گزارشم دادم ولی هیچ پولی دریافت نکردم
علی
۰۴:۲۳ ۰۷ دی ۱۳۹۹
سلام بیش از صد مورد پیش آمده که چند کیلو متر مسافت طی کرده تا رسیدم به اد س مبدا مسافر. منتظر ماندم ولی مساف. حاضر نشده وتلفن هم جواب نداده وسفر را لغو کرده چرا نباید جریمه شود
ناشناس
۰۳:۴۹ ۰۷ دی ۱۳۹۹
راننده بیچاره توی ترافیک، از وقتشو و سوخت واستهلاک ماشینش میزنه میره مبدا مسافر ده دقه ربع ساعت و بیشتر منتظر مسافر میشینه اونوقت مسافر بی هیچ توضیحی با خیال آسوده سفرشو لغو میکنه، آیا چنین فردی نباید به نوعی تنبیه شود تا نگرش راننده نسبت به سایر مسافران خراب نشه!؟
ناشناس
۰۲:۵۶ ۰۷ دی ۱۳۹۹
یکی از ظلمهای بزرگی که به راننده ها میشه توسط همین شرکتهای تاکسی اینترنتی دلشونم خوشه کارافرینی میکنن واقعا جای تاسف داره
ناشناس
۰۲:۳۸ ۰۷ دی ۱۳۹۹
مطمعنا این حرف هم کذب است چون راننده باید 10دقیقه منتظر باشد بعد اگر مسافر سفر را لغو کرد شاید هزینه لغو شامل حال او شود ولی شرکت ها در صورت لغو سفر هزینه رفتن تا مبدا را پرداخت نمیکنند.
ناشناس
۰۲:۳۱ ۰۷ دی ۱۳۹۹
متاسفانه تاکسیها از چند سامانه استفاده میکنند ،مثلا با تپسی مسافر گرفته اند و مبدا مسافری که با اسنپ درخواست داده نزدیک به مقصد مسافر قبلیست و این موجبات اتلاف وقت و لغو سفر توسط مسافر را فراهم میکند .
غلامرضامحمدیان
۰۲:۱۲ ۰۷ دی ۱۳۹۹
باسلام.من.چندوقت پیش مسافرداشتم کرایه ندادوفرارکردبااسنب تماس گرفتم گفتن که هیچ کاری نکن ودرگیرنشوخودمان واریزمیکنیم فرداجداگانه واریزشدتشکرازهمکاری اسنب.
داریوش
۰۲:۰۲ ۰۷ دی ۱۳۹۹
فقط میتونم بگم انچه از طرف شرکت های اینترنتی اعلام شده کذب محذ بوده هست ورقم دو هزار تومان بارها وبارها از طریق شرکت تپسی کسر شده .از خودبنده ....وبه جرات میتونم بگم اگر اندک نگاهی هم به قرار دادبین شرکت وراننده نگاه کنید حتی یک مورد هم به نفع رانند گان داده نشده .
ناشناس
۰۱:۵۱ ۰۷ دی ۱۳۹۹
اره اگر راننده رعایت نکرد باید گردنسو زد ولی اگه مسافر برای تفریح اسنپ بگیره و بعدش برای خنده راننده رو سر کار بزاره و لغو کنه باید بهش جایزه هم داد
ناشناس
۰۱:۳۸ ۰۷ دی ۱۳۹۹
کنسلی راننده تاثیری وهزینه ای برای مسافرنداره ولی راننده هزینه داره واسش
ناشناس
۰۱:۳۷ ۰۷ دی ۱۳۹۹
لطفا فکری واسه رانده های اسنپ ک همیشه خدا پول خرد ندارن و بقیه پول رو هاپولی میکنن بکنید
ناشناس
۰۱:۴۶ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
اخه پانصد تومان دیگه چه ارزشی داره یوقت قلبت نگیره
علی
۰۱:۰۶ ۰۷ دی ۱۳۹۹
کرایه تاکسی های اینترنتی اصلا به صرف راننده نیست. همه کسانی که تاکسی اینترنتی کار می کنن از سر مجبوری و در به دری کار می کنن. ولی متاسفانه کسی گوشش بدهکار این حرفا نیست
ناشناس
۰۰:۵۵ ۰۷ دی ۱۳۹۹
رانندهای اینترنتی از نداشتن کار تن به این کار دادن والا به خدا قسم هیچ سودی برا رانندها نداره فقط فقط ضرر پشت ضرر با این همه گرونی وسیله های ماشین ..من خودم اگرکار داشتم صدسال یک دقیقه هم با این قیمتها کسی را سوار ماشینم نمیکردم..ازدرد بیکاری داریم کارمیکنیم که مبادا شرمنده زن وبچه بشیم ..فقط اگرخدایی هست ووجدانی در درونتان یک لحظه خودتونا بزارید جای اون راننده بدبخت .یاحق
ناشناس
۰۰:۵۵ ۰۷ دی ۱۳۹۹
اینکه دهانشان را باز می‌کنند و می‌فرمایند اگه مسافر لغو سفر کنه هزینه ضرر و زیان راننده از حساب خود اسنپ پرداخت می‌شود!! هزار تومنه!!! تازه اگه بخواد بده
مصطفی
۰۰:۴۰ ۰۷ دی ۱۳۹۹
سلام من راننده یکی از همین تاکسی های اینترنتی هستم خواستم واقعیت موضوع را بیان کنم در هنگام لغو سفر اول سخن با مسافر هست شما بعد از لغو سفر کلی فحش و ناسزا و نفرین از جانب راننده دریافت میکنید مخصوصا موقعه ای که یک راننده را دو الی سه کیلومتر کشانده باشی و سر کوچه که رسید لغو کنی یا برسه حاضر نشی و گوشی را از دست رس خارج کنی و جواب تماس رو ندی، بعد این جبران خسارتی که شرکت میگه فکر میکنید چقدر هست بالاترین نرخ کنسلی که بابت سفر میده ۲۰۰۰ دوهزار تومان هست ان هم باید شما به مقصد برسی بعد گزینه رسیدم به مقصد را بزنی و ۱۰ دقیقه منتطر مسافر بمانی و سرانجام که مسافر تشریف نیاورد کنسل کنی و درخواست هزینه کنسلی بدهی ان هم فقط ۲۰۰۰ هزار تومان این واقعا ظلم هست خیلی از کنسلی ها هم پرداخت نمیشود از سوی شرکت این پرسه رفتن به مقصد و منتظر ماندن برای مسافر تقریبا ۲۰ دقیقه وقت راننده را میگیرد دیگه خودتان حساب کنید متاسفا هرچی تو مملکت ما میاد فرهنگ استفاده صیح شو نداریم اگر بخواهم مشکلات این شغل فقط در یک مورد همین کنسلی مسافر بیان کنم دو صفحه باید بنویسم، انهای که حلال حرام حالیشونه لطفا تا زمانی که مطمعن یا اماده نیسند ماشین نگیرند یا از دو شرکت ماشین نگیرند که هر کدام زودتر رسید سوار ان بشوند و اون یکی رو کنسل کنند چون مطمعن باشند مدیون میشوند البته اگر به این چیزها اعتقاد دارند امیداور پیام من درج شود شاید یکی خواند و...
ناشناس
۰۰:۳۱ ۰۷ دی ۱۳۹۹
بدبخت راننده چ گناهیی کرده ک از روی ناچاری مجبوره برای اسنپ کار کنه ..yjc ایا یک دقیقه پای درد دل رانندها نشستی؟؟؟ ایا میدونی اسنپ دروغ میگه خسارت از جیب خودش میده بلکه این وسط فقط وقت و سوخت راننده بدبخت ب هدر رفته؟؟؟ ایا میدونی کرایه ها در (((((مشهد و بقیه شهرها )))))چند ساله ثابت مونده و این شرکت تنها چیزی ک هر ساله افزایش میده حق کمیسیون خودشه؟؟؟ایا میدونی راننده اسنپ بیمه نیست؟ایا میدونی راننده اسنپ هیچ مزایایی شاملش نمیشه؟ایا میدونی راننده اسنپ بدبخت ترین و مظلومترین قشر جامعه هست؟ایا تا حالا یه بار نامحسوس رفتی پیچ اینستاگرام رانندگان اسنپ ببینی گلایهاشون رو؟؟؟
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۶ دی ۱۳۹۹
مسافری که میخاد کنسل کنه خیلی بیخود می‌کنه که درخواست سفر میده..باید با اتوبوس بره که حال بیاد.
حسن
۰۱:۰۹ ۲۲ فروردين ۱۴۰۲
جریمه باید گذاشت برای راننده اگه جریمه ای نباشه نه راننده رعایت نکات بهداشتی رو میکنه و بماند بخاطر سرویس های بیشتر اکثرا دزدی میکنند و به مسافر میگویند که مقصد دوم فلان جا بزن که حد نصاب سرویسش برسه و پاداش سفرهاشو بگیره اون پاداشتو از راهش بگیر و گرنه آخر و عاقبت دزدی یک بلایی بزرگ است
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۶ دی ۱۳۹۹
من پول ندارم با اتوبوس میرم
مسلم
۲۲:۰۸ ۰۶ دی ۱۳۹۹
اگر این راهکار هم خوب نباشه، باید بالاخره با کسانی که به راننده ها ضرر میزنن برخورد بشه، چون سفره ای کنسل شده باعث از بین رفتن هزاران لیتر بنزین و استهلاک و ضرر مالی به راننده میشه، و همه آنها به عهده راننده است ،و طرف مقابل فقط یک بار گوشی خودش رو لمس میکنه و باعث اینهمه ضرر میشه
ناشناس
۲۲:۰۳ ۰۶ دی ۱۳۹۹
عجب
محمد
۲۱:۲۶ ۰۶ دی ۱۳۹۹
در صورت لغو سفر هیچ هزینه ای به راننده پرداخت نمی سه حتی اگه کل مسیر و آمده باشه
روح الله
۲۱:۱۳ ۰۶ دی ۱۳۹۹
همش راننده ضرر میکنه با این هزینه های سنگین کلی مسافت طی میکنه یه ادم بی انصاف خیلی راحت بعد از طی کلی مسافت سفر رو لغو میکنه از اونطرف هم اسنپ هیچ هزینه ای به حساب ما نمیریزه فقط حرفه
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۶ دی ۱۳۹۹
راننده آدم نیست که وقتش تلف میشه اما اون مسافر که کنسل می کنه فقط آدمه . کاش گزارشگرها به جای گزارشهای یک طرفه خودشون رو جای طرف دیگر ماجرا قرار بدهند
حمیدرضا فانی
۲۰:۳۹ ۰۶ دی ۱۳۹۹
باسلام،چرا مسافر نباید این جریمه رو بده؟!انقدر ما راننده های بدبخت رو سرکار گذاشتن تو این ترافیک و مشقت که حساب نداره،تازه این کنسلی هم که دوستان میفرمایند هزار تا اما اگر پشتش خابیده،مسافری که سفرش رو لغو کنه باید جریمشم بده،ما جون و مالمون رو از سره راه نیاوردیم
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۶ دی ۱۳۹۹
راننده ها هم خيلي مواقع كنسل ميكنند! خوب اين دو طرفه هستش!
میلاد
۰۷:۲۸ ۰۷ دی ۱۳۹۹
راننده در روز یک مرتبه مجاز به لغو سفر است و بیش از اون هر سفری که لغو کنه جریمه و از حسابش کسر میشه...
پس نتیجه میگیریم این جریمه در حال حاظر یک طرفه است.فقط راننده ضرر میکنه.
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۶ دی ۱۳۹۹
بر عکسش هم‌باید باشه
نیم‌ساعت منتظری تا راننده تاکسی از تو خونه اش بلند شه دست و روش را بشورد و...یهو در خونه که می‌خوهد بیاد بیرون یادش می افتد عه ماشینش بنزین نداره و... لغو سفر از طرف راننده زده می شود پس حق مسافر چی میشه؟؟
ناشناس
۲۰:۱۵ ۰۶ دی ۱۳۹۹
اسنپ وسط راه مارو پیاده کرد گفت محدودیته نمیرم
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۶ دی ۱۳۹۹
هزینه لغو سفر رو هیچکس نمیده حتی خود شرکت
سر راننده فقط بی کلاه میمونه
محمد
۲۰:۰۸ ۰۶ دی ۱۳۹۹
کاملا صحت دارد اگر راننده به مبدا رسیدم را زده باشد لغو کنی جریمه دارد چو ن راننده اسنپ هستم چند بار دیدم که میگم
علب
۱۹:۱۵ ۰۶ دی ۱۳۹۹
بنده در تابستان جاری با خودرو شخصی به صورت انترنتی برای یکی از این شرکت ها کار می کردم.
با توجه به کرنا و پروتکل های اعلام شده، نمی بایست از کولر استفاده کنم و پنجره ها را ببندم، در صورتیکه یکی از مسافران شکایت کرده بود و از شرکت مربوطه پیام اخطار آمد که شما موظف هستید کولر را روشن و گنجه ها را ببندید، شکایت کردم، کسی یا مرجعی پی گیری نکرد. بنده مجبور شدم دست از کار بکشم.
ناشناس
۱۹:۱۳ ۰۶ دی ۱۳۹۹
فقط راننده بدبخت بعد از ده دقیقه رانندگی باید تاوان کنسلی رو بده
ناشناس
۲۲:۲۲ ۰۶ دی ۱۳۹۹
اگر قرار راننده بعد از 10 دقيقه برسه همان بهتر كه كنسل و لغو سفر بزنيم
ناشناس
۱۷:۲۶ ۰۷ دی ۱۳۹۹
جت نیست که ماشینه ماشین اونم که باید مسافت و شرایط ترافیک در نظر گرفته بشه ... شما بهتره به جای اسنپ از تاکسی پرنده استفاده کنی
احمد
۱۸:۵۹ ۰۶ دی ۱۳۹۹
دروغ میگن پیامک کسر دو تومنش دارم اگه دوس داشتین میفرستم اینجا نشد