سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک شهرداری و فدراسیون دوچرخه سواری برای ساخت پیست دوچرخه سواری رشته BMX

استاندار سمنان گفت: با کمک شهرداری و فدراسیون دوچرخه سواری برای ساخت پیست دوچرخه سواری در رشته BMX در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار اقدام شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آشناگر استاندار سمنان در دیدار با رئیس فدراسیون دوچرخه سوای جمهوری اسلامی ایران گفت: مشکلی در تامین دوچرخه برای فعالیت ورزشکاران رشته BMX در صورت راه‌اندازی پیست این رشته ورزشی در استان سمنان وجود ندارد.

او افزود: در صورت تکمیل پیست رشته BMX در چهار شهرستان استان ،استانداری سمنان نسبت به خرید دوچرخه ویژه این رشته ورزشی اقدام خواهد کرد.

آشناگر ابراز داشت: با کمک شهرداری و فدارسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران برای ساخت پیست دوچرخه سواری در رشته BMX در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار اقدام شود.

مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان نیز در این دیدار گفت: ظرفیت استان سمنان در ۲ بخش جاده و BMX در رشته ورزشی دوچرخه سواری قابل توجه است که امیدواریم با رفع مشکلات زیرساختی برای توسعه روزافزون این رشته ورزشی برای رشد و شکوفایی استعداد قهرمانان دیارمان گام برداریم.

انتهای پیام /  گ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.