سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیسیون پزشکی جانبازان در مشهد حضوری برگزار شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: نخستین کمیسیون پزشکی حضوری جانبازان پس از شیوع کرونا، به مدت سه روز در مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در حاشیه برگزاری کمیسیون پزشکی جانبازان در مشهد، گفت: در این کمیسیون ۷۰۰ پرونده شامل ۳۰۰ پرونده با حضور شخص ایثارگر و ۴۰۰ پرونده مراقبت پرستاری به صورت غیرحضوری توسط تیم پزشکی متخصص با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مورد بررسی قرار گرفت.
 
او با بیان اینکه از ابتدای امسال چند کمیسیون پزشکی غیرحضوری در مشهد برگزار شده است، افزود: تیم ۱۱ نفره کمیسیون پزشکی متشکل از ۱۰ پزشک متخصص استانی و کشوری شامل متخصصان چشم و گوش و حلق و بینی، ارتوپد، جراح عمومی، اعصاب و روان، شیمیایی، ریه و آسیب‌های عمومی و یک دبیر بود.
بیشتربخوانید

 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: بررسی برخی از پرونده‌ها به صورت غیرحضوری ممکن نبود لذا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و درخواست‌های مکرر جانبازان، این کمیسیون به صورت حضوری برگزار شد.

کمیسیون پزشکی به صورت حضوری در سه روز متوالی از سوم تا پنجم دی ماه در دو نوبت صبح و بعداظهر در حسینیه شهدای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.
 
انتهای پیام//ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.