سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ ولی پور گودرزی خبر داد؛

احتکار ۱۷۶۰ کیلو برنج در انباری در پایتخت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک هزار و ۷۶۰ کیلو برنج احتکار شده در انباری در "شورآباد" خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "علی، ولی پور گودرزی"رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: یکم دی ماه جاری در پی کسب خبری مبنی بر اینکه مالک یک انبار در محدوده "شورآباد کهریزک" مقادیر فراوانی کیسه‌های برنج را دپو و جمع آوری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه تیمی از ماموران پلیس، مالک انبار را شناسایی کردند و مشخص شد، خبر صحت داشته است، گفت: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس شد.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انبار اخذ شد و تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب این پلیس به نشانی انبار مذکور اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این محل یک هزار و ۷۶۰ کیلو برنج احتکار شده کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه در این رابطه مالک انبار دستگیر و با دستور قضایی انباری پلمب و اموال تحویل امین شد، اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال احتکار شده را ۳۵۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۵۵ ۰۷ دی ۱۳۹۹
1760کیلو یعنی احتکار؟؟؟ میشه35 کیسه.تو هر برنج فروش شمال بری بیشتر از این داخل هر مغازه ای هست.کجاش احتکاره.
ناشناس
۱۳:۲۳ ۰۷ دی ۱۳۹۹
1700 كيلو گرم ؟ اينكه نميشود احتكار ؟ اين مقدار دو سه تن كه در همه انبار ها همه بازرگانان همه فروشگاه هاى بزرگ يافت ميشود.