سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان ایلام:

تبلیغات محیطی، عوامل مهمی درنهادینه کردن فرهنگ ترافیک و رانندگی است

سرهنگ کهزادی گفت: فضاسازی و تبلیغات محیطی یکی ازتاثیرگذارترین عوامل درنهادینه کردن و تغییرات فرهنگ ترافیک ورانندگی است.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛، اظهارداشت : تبلیغات محیطی در زمینه اصول و قوانین ترافیکی ابزار مناسبی برای ارائه پیام‌های کوتاه درتقویت فرهنگ رانندگی می‌باشد.

او با اشاره به اینکه آموزش‌های صحیح و به هنگام می‌تواند بسیاری از ناهنجاری‌های ترافیکی و بی انضباطی‌ها رابه حداقل برساند، افزود : به همین منظور پلیس راهوراستان ایلام در کنار فعالیت‌های انتظامی به دنبال توسعه کمی و کیفی آموزش‌های عمومی و فرهنگ سازی درسطح جامعه می‌باشد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان ایلام، در ادامه به اثر بخشی اقدامات فرهنگی و بنر نوشته‌ها در اصلاح رفتار‌های غلط ترافیکی اشاره و خاطرنشان کرد : با توجه به ممنوعیت برگزاری کلاس‌های آموزش حضوری این پلیس درحال افزایش دانش و ارتقاء مهارت‌های شدآمدی شهروندان از طریق سایر راهکار‌های غیرحضوری است.

سرهنگ کهزادی درخاتمه، مکان و نوع محتوای تبلیغات محیطی را دو مولفه موثر در میزان اثر بخشی تبلیغات محیطی برشمرد و افزود:به همین خاطر تلاش شده تا موضوعات آموزشی درج شده در بیلیورد‌ها و تابلو‌های روان و دیجیتالی، متناسب با شرایط ترافیکی استان انتخاب شوند.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.