سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رویداد تولید محتوای مجازی #مرد_میدان برگزار می شود

رویداد تولید محتوای مجازی #مرد_میدان به همت معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما در شبکه های اجتماعی سراسر جهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دبیر رویداد مجازی مرد میدان گفت: این رویداد مقارن با نخستین سالگرد ترور ناجوانمردانه سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس با هدف تولید، توزیع و داوری آثای حرفه ای و نیمه حرفه ای مردمی است که سال گذشته، در یک عملیات تروریستی، سردار خود را از دست داده برگزار می شود. به گفته حسن میثمی رویداد #مرد_میدان به همت معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما برگزار می شود.

وی عنوان کرد: تولید محتوا و فعالیت در این حوزه می تواند علاوه بر قرابت معنوی بین مردم و این شهید بزرگوار به جریان سازی‌های گسترده در فضای ملی و بین المللی در موضوع ترور و شهادت منجر شود. دبیر رویداد مردمی مرد میدان افزود: این رویداد حول محور هفت عنوان شکل گرفته است؛ تولید محتوای احساسی-عاطفی و یادداشت‌هایی در وصف دلتنگی برای سردار شهید، وجوه محبوبیت حاج قاسم و نیز روحیه انقلابی و جهادی این شهید والامقام، و توجه به نقش سردار قاسم سلیمانی در امنیت ایرن و منطقه برخی از محورهای رویداد مردمی مرد میدان هستند.

وی گفت: توجه به جنبه الگوسازی برای قشر کودک و نوجوان، بازنمایی شخصیت شهید و انگیزه بخشی و امیدآفرینی برای ادامه راه این شهید و نیز دیگر شهدای ارزشمند کشور نظیر شهید محسن فخری زاده، بخش دیگری از عناوین کلیدی این رویداد را تشکیل می دهند. میثمی در باره دیگر ابعاد رویداد گفت: مشارکت کنندگان در این طرح می توانند پس از تولید محتوا در هر قالب و انتشار آن در رسانه‌های اجتماعی، گروه های اجتماعی و سایت تلوبیون، با درج هشتگ های مربوط به رویداد، عضوی از این جریان ملی شوند. وی ارسال اثر به شناسه @marde_meydan نیز یکی دیگر از راه های مشارکت در این رویداد مردمی عنوان کرد.

دبیر رویداد مردمی مرد میدان تنوع قالب تولید محتوا، از مزیت های این طرح برشمرد و افزود؛ شرکت کنندگان در این رویداد هیچ گونه محدودیتی در تولید محتوا ندارند و علاوه بر تغییر نمایه صفحات اجتماعی خود و بارگذاری استوری های مرتبط با انتشار عکس، کلیپ، دابسمش، یادداشت و حتی تولیدات حرفه‌ای تر نظیر انیمیشن، فیلم کوتاه و موشن گرافی می توانند در این رویداد شرکت کنند. وی گفت: بخش دیگر رویداد مرد میدان، داوری آثار ارسال شده است که افراد با حضور در سایت www.mardemeydan.ir می توانند نسبت به ارزیابی آثار مشارکت کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.