سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایداری هوا و انباشت آلاینده‌های جوی در اصفهان تا اواسط هفته

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: با توجه به سکون جوی از روز یکشنبه شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان فراهم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، زهرا سیدان رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان، با اشاره به افت محسوس دما در سطح استان اصفهان، اظهار کرد: بوئین و میاندشت روز گذشته دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد زیر صفر را تجربه کرد و فریدون‌شهر، چادگان و خوانسار به ترتیب با دمای ۱۵، ۱۴ و ۱۳ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین مناطق استان بودند.

او با بیان اینکه از امروز تا دوشنبه جوی به نسبت پایدار در استان اصفهان حاکم می‌شود، افزود: آسمان بسیاری از مناطق در این مدت صاف پیش بینی می‌شود و از فردا یکشنبه شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان فراهم است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با گذر موج ناپایدار ضعیف از نواحی جنوب و غرب استان بارش پراکنده برف و باران در این مناطق دور از انتظار نیست.

سیدان با اشاره به استمرار برودت دما در ساعات پیش رو، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر در نوسان است.

او اضافه کرد: کاشان با دمای ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.