سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاضی زاده هاشمی:

طرح شهید سلیمانی مدلی موفق از مردمی شدن وظایف حاکمیتی است

نایب رئیس مجلس گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مدلی موفق از مردمی شدن وظایف حاکمیتی است که نیاز به تقویت و مدل شدن در سایر حوزه‌ها را دارد.

به گزارش خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (شنبه، ۶ دی) ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد، گفت: طرح شهید سردار حاج قاسم سلیمانی مدلی موفق از مردمی شدن وظایف حاکمیتی است که نتیجه بخش است و نیاز به تقویت و مدل شدن در سایر حوزه‌ها را دارد؛ از این رو به برادران و خواهران بسیجی‌ام خدا قوت می‌گویم و از آنان سپاسگزارم.

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنم که به صورت هفتگی از عملکرد بسیج در طرح شهید سلیمانی در ستاد ملی کرونا گزارش داده شود؛ هم از باب تشکر و قدردانی از بسیجیان که زحمت می‌کشند و هم از این باب که اگر در مسیر اقدامات آنها موانعی وجود دارد بتوانیم موانع را از سر راه آنها برداریم.

قاضی زاده هاشمی در مورد خرید واکسن خارجی تصریح کرد: پیرامون واکسن خارجی باید به سئوالات مطرح در افکار عمومی پاسخ‌های مستدل و علمی داده شود و نباید جامعه مردد بماند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.