سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر، کانون فعالیت‌ والیبال ساحلی شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: فدراسیون والیبال، این استان را به عنوان کانون گسترش فعالیت‌های رشته والیبال ساحلی معرفی کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس کمیته ساحلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: والیبال ساحلی یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین رشته‌های ورزشی در دنیا و به ویژه المپیک است.

  توفیق کابلی با ابراز خرسندی از امکانات سخت افزاری بوشهر برای برگزاری مسابقات کشوری و حتی بین المللی، عنوان کرد: والیبال ساحلی ورزشی کم هزینه برای باشگاه‌هاست، به دلیل اینکه هر تیم دو بازیکن و یک مربی دارد و بر همین اساس انتظار است نمایندگانی از استان بوشهر در مسابقات قهرمانی کشور و همچنین لیگ برتر والیبال ساحلی حضور داشته باشند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: این استان بیشترین مرز آبی را با خلیج فارس دارد و این ظرفیت باعث شده است که به موضوع توسعه ورزش‌های آبی، ساحلی توجه ویژه داشته باشیم و  بر همین اساس زیرساخت‌های خوبی در استان فراهم شده است.

احمد بهروزیان فرد عنوان کرد: فدراسیون والیبال مانند فدراسیون فوتبال و هندبال توجه خود را به سمت استان بوشهر بیاورد و این استان را کانون گسترش فعالیت‌های رشته والیبال ساحلی کند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.