سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۴۰ بازرسی از مراکز تفریحی و اقامتی خرم‌آباد انجام شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: ۶۴۰ فقره بازرسی از مراکز تفریحی و اقامتی خرم‌آباد همزمان با شیوع کرونا تاکنون توسط کارشناسان این اداره‌کل انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، سیدامین قاسمی،مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اظهار داشت: به منظور نظارت بر رعایت محدودیت‌های اعمال شده توسط واحد‌های تفریحی و گردشگرپذیر خرم آباد، تمامی هتل، مهمانپذیر، سفره خانه سنتی، اقامتگاه بومگردی و مجتمع‌های گردشگری و تفریحی این شهرستان مورد پایش و بازرسی قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ۵۳ مورد از واحد‌های تفریحی خرم آباد تذکر و ۲ واحد اخطار پلمب گرفتند و درخواست پلمب برای ۲ مرکز نیز صادر شده است.

قاسمی ادامه داد: از شهروندان انتظار می‌رود نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه پرهیز از سفر و تردد، همکاری داشته باشند تا روند نزولی شیوع ویروس کرونا ادامه یابد.

تا سوم دی ماه ابتلای قطعی ۵۹ هزار و ۸۸۹ شهروند لرستانی به ویروس کرونا تایید شده است که از این تعداد یک هزار و ۲۷۷ نفر نیز جان باخته اند.

براساس اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مقابله با کرونا خرم‌آباد تنها شهر با وضعیت نارنجی در لرستان است و سایر شهرستان‌های ۱۱ گانه این استان در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.