سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد؛

امتحانات پایان ترم باید غیرحضوری برگزار شود

قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نسبت به برگزاری امتحانات حضوری مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و حوزه‌های علمیه پاسخ منفی داده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدمحمدکاظم فرهمند قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: امتحانات پایان ترم تحصیلی مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و حوزه‌های علمیه در دی ماه امسال با توجه شرایط بحرانی کرونایی باید غیرحضوری باشد و این موضوع حتی باید برای امتحانات نهایی هم لحاظ شود.

او افزود: با تلاش و زحمت زیاد به وضعیت عادی رسیده ایم و نباید به راحتی از دستش بدهیم؛  تمامی موارد کد ۴ که شامل دانشگاه‌ها، مدارس، مراکز آموزش عالی و حوزه علمیه می شود، باید همچنان بسته باشند.
 

بیشتر بخوانید


قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: تا این لحظه به تمامی درخواست‌های ارائه شده در خصوص برگزاری امتحانات حضوری مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و حوزه‌های علمیه پاسخ منفی داده‌ایم و حتی تا این لحظه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم پاسخ مثبتی در این خصوص نداده است.

فرهمند بیان کرد: توصیه ما به مردم رعایت کامل دستورات ستاد ملی کرونا است تا زمستان سیاهی که سازمان بهداشت جهانی نسبت به آن هشدار داده را در کشور عزیزمان شاهد نباشیم و روز‌های سرد زمستان را با ایجاد اتفاقات تلخ و ناگوار برای هموطنانمان سردتر نکنیم.
 
انتهای پیام//ف.ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.