سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماسه ۹ دی هویت مردمی بودن انقلاب اسلامی را عیان کرد

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان گفت: حماسه ۹ دی دستاورد بزرگی در تثبیت حمایت مردم از نظام و خون شهدای انقلاب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پورحسینی، مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه  از حماسه‌های ۹ دی و دفاع مقدس که از سوی مردم خلق شده باید الگوگیری شود، افزود: نخبگان کشور باید نقش مردم را در پیشبرد اهداف و حل مشکلات جامعه به‌خوبی تعریف کنند چراکه مردم همواره بهترین نقش را در حل مشکلات کشور ایفا کرده‌اند.

او افزود: درصورتی که نقش مردم در حل مشکلات جامعه همچون اقتصاد تعریف شود قطعاً بزرگ‌ترین کمک برای حل این مشکلات خواهد بود.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به اینکه نخبگان دانشگاهی باید مسائل مختلف کشور را در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی احصا و راهکار‌های علمی و عملیاتی حل آن‌ها را ارائه کنند، افزود: مسئولان نظام در شیوه اداره کشور باید به‌گونه‌ای عمل کنند که اگر ایده‌ای از سوی مجموعه‌های دانشگاهی و نخبگان ارائه شد به آن بها دهند و آن را به رسمیت بشناسند.

پور حسینی ادامه داد: حماسه ۹ دی دستاورد بزرگی در تثبیت حمایت مردم از نظام و خون شهدای انقلاب است که این حضور حماسی موجب تثبیت حکومت اسلامی شده است.

او با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ یک جریان برنامه ریزی شده از سوی جبهه معاند بود، افزود: دشمنان نظام با این جریان درصدد به حاشیه بردن رأی مردم بودند و به خیال خام ماهیت نظام را هدف قرار داده بودند.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان بیان کرد: حضور مردم در حماسه ۹ دی حضوری همچون دفاع مقدس بود که مشکلی دیگر از انقلاب را حل کردند که این حماسه بیعتی دیگر با اسلام و ولایت بود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.