سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر منطقه چهار شهرداری قم خبر داد؛

پیشرفت ۵۰ درصدی ساخت بوستان کوهسار در قم

اصفهانیان گفت:ساخت بوستان کوهسار نقش مهمی در ارتقای سرانه فضای سبز و کیفیت محیط زیست شهری قم ایفا می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهدی اصفهانیان مقدم،مدیر منطقه چهار شهرداری قم اظهار کرد: امسال ۶ میلیارد ریال بودجه برای تکمیل و اجرای مسیر اصلی  بوستان کوهسار قم پیش‌بینی شده است.

او با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی ساخت بوستان کوهسار افزود: فعالیت‌هایی نظیر جدول‌گذاری و کف‌سازی مسیر اصلی در بوستان کوهسار در حال اجرا است.

اصفهانیان مقدم با اشاره به این که مساحت بوستان کوهسار حدود ۱۴ هکتار است، اضافه کرد: تا پایان امسال مرحله نخست این پروژه که شامل جدول‌گذاری و کف سازی مسیر اصلی بوستان است، به اتمام خواهد رسید.

او تصریح کرد: احداث بوستان کوهسار نقش مهمی در ارتقای سرانه فضای سبز و کیفیت محیط زیست شهری ایفا می‌کند، همچنین تفرج گاهی مناسب برای خانواده‌ها و شهروندان و زائران خواهد بود و با توجه به فاصله کمی که از مسجد مقدس جمکران دارد می‌تواند علاوه بر ایجاد بستر تفریحی و تفرجی مناسب، فرصت ویژه‌ای را برای رشد محلات اطراف و محدوده جمکران ایجاد کند.

گفتنی است که بوستان کوهسار قطعه‌ای از بوستان بزرگ هزار هکتاری است و از نظر موقعیت مکانی در انتهای شهرک قدس، تقاطع خیابان ولیعصر (عج) و خیابان ظهور قرار دارد.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.