سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نیروی دریایی سپاه مطرح کرد؛

اوج آمادگی برای دفاع از مرزهای آبی و امنیت کشور

دریادار علیرضا تنگسیری، طی بازید از جزایر تنب بزرگ و تنب کوچک بر آمادگی نیروی دریایی سپاه برای صیانت از مرزهای آبی و دفاع از منافع و امنیت ایران اسلامی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه همراه با تعدادی از فرماندهان و معاونین این نیرو عصر امروز (جمعه پنجم دی ماه) از جزایر تنب بزرگ و تنب کوچک در خلیج فارس بازدید کرد.

بنا به این گزارش دریادار تنگسیری در این بازدید ضمن بررسی آخرین وضعیت آمادگی رزم رزمندگان مستقر در جزایر و گفتگو با آنان، بر حفظ آمادگی توان رزم و هوشیاری و اشراف کامل اطلاعاتی بر حوزه محیط ماموریتی تاکید کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین در گفتگویی اظهار داشت: هدف از این بازدید که در تداوم بازدید‌های قبلی و مشاهده عینی وضعیت منطقه نازعات برنامه ریزی شده است، بررسی آخرین وضعیت توان آمادگی رزم و همچنین عرض خداقوت و خسته نباشید به رزمندگان دریا دل است.

دریادار تنگسیری تصریح کرد: الحمدلله بررسی‌های میدانی ما نشان می‌دهد نیرو‌ها از آمادگی مطلوبی برخوردار هستند و برای دفاع از مرز‌های آبی و منافع و امنیت کشور عزیزمان آماده هستند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.