سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷ مصدوم در سانحه تصادف در محور شادگان به دارخوین

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی آبادان گفت:تصادف دو خودرو نیسان با تیبا در سه راهی شادگان به دارخوین ۷ نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،امین منصور رئیس اورژانس پیش بیمارستانی آبادان گفت:صبح امروز جمعه ۵ دی ماه ۹۹ بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو نیسان با تیبا در سه راهی شادگان به دارخوین نزدیکی روستای آلبوبالد ۷ نفر مصدوم شدند.

او افزود: این حادثه در ساعت ۰۹:۳۹ مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ شادگان اطلاع داده شد و با توجه به شدت حادثه و تعداد مصدومین، سه تیم امدادی با سه دستگاه آمبولانس جهت امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی آبادان اضافه کرد: کارشناسان فوریت‌های پزشکی پس از رسیدن بر بالین بیماران اقدام به ترِیاژ و انجام خدمات اولیه درمانی بر روی مصدومان کردند و پس از رسیدن عوامل امدادی پشتیبان از هلال احمر، مددجویان جهت ادامه رونذ درمانی تخصصی به بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان منتقل شدند.

امین منصور در پایان گفت: ۲ تن از مصدومان این حادثه بد حال هستند و متاسفانه در میان مصدومان خانم باردار نیز حضور داشت و این خواهش را از رانندگان وسایل نقلیه به خصوص در زمستان داریم که با رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.