سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخباری: از هواداران ماشین سازی عذرخواهی می‌کنم/ فقط من و حسینی در درگیری‌ها شرکت نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی پس از شکست مقابل نفت مسجدسلیمان توضیحاتی داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدسعید اخباری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی پس از شکست این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: از هواداران ماشین سازی عذرخواهی می کنم‌ و کاملا مقصر باخت هستم. در روزی که یک موقعیت هم به حریف ندادیم نتیجه را واگذار کردیم.  امروز حق‌مان شکست نبود. 

وی افزود: امروز باید از بحران خارج می‌شدیم. بازی را خوب شروع کردیم  و موقعیت‌های متعددی داشتیم اما از آن‌ها استفاده نکردیم. بعضی از مسابقات وقتی قفل می‌شود باید از ضربه‌های ایستگاهی استفاده کرد.

اخباری در خصوص درگیری‌ به وجود آمده در پایان مسابقه، عنوان کرد: تیم حریف از روز گذشته علیه داوری بیانیه داد، مگر ما داوری را چیده ‌بودیم؟ زمانی که بازیکنم از ناحیه سر آسیب دید اعتراض کردم و انتظار داشتم داور به سلامت بازیکن اهمیت دهد. داور استرس داشت. روی صحنه گل ما، یک توپ که به اشتباه از روی اوت به کرنر رفت را گرفت و همان توپ وارد دروازه شد. شروع‌کننده درگیری‌ها دروازه‌ بان حریف بود. نمی‌دانم چرا فحاشی‌ها می‌کردند؟ این فحاشی‌ها زیبا نیست. به غیر از  حسینی، تمام اعضای نیمکت نفت در حال جنجال بودند. فقط من و حسینی در درگیری‌ها شرکت نداشتیم.

او ادامه داد: نباید در این بازی حساس از داوری استفاده می‌شد که اولین قضاوتش در لیگ برتر است و این حساسیت‌ها به وجود بیاید. اینکه بگویند چرا داور ترک زبان است مثل آن است که بگوییم وقتی در تهران هستیم چرا از قم داور را آوردند. عمده درگیری‌ها به خاطر تصمیم داور بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.