سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه رودبار جنوب:

سردار سلیمانی رفتارش با اهداف ملت همخوانی داشت

امام جمعه رودبار جنوب به بیان فضائل اخلاقی سردار سلیمانی پرداخت و گفت: این شهید والامقام یک چهره مهم بین المللی است که رفتارش با اهداف ملت همخوانی داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام گروهی امام جمعه شهرستان رودبارجنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به بیان حق و دفاع از حق طلبی اشاره کرد و گفت: زبان و بیان یکی از بهترین و بزرگترین نعمت‌های الهی به انسان است که با آن می‌توان حرف حق زد و از حق دفاع کرد و متأسفانه عده‌ای نیز در راه باطل از آن استفاده می‌کنند.

او افزود: در روز قیامت، اعضا و جوارح انسان به زبان در می‌آیند و علیه خود انسان شهادت می‌دهند، لذا باید اعضا و جوارح خود را از معصیت باز داریم.

حجت الاسلام گروهی با تأکید بر دفاع از ولایت تصریح کرد: بعد از رحلت رسول خدا (ص)، فضای مسموم و پیچیده‌ای به وجود آمد که حضرت زهرا (س) در عمر کوتاه خود با سخنان و عمل شان به منظور دفاع از ولایت نهضتی بزرگ را راه انداختند.

او بیان داشت: حضرت فاطمه زهرا (س)، نخستین شهیده راه ولایت است و به ما آموخت که هر گاه به، ولی خدا و دین خدا حمله شد، باید سینه خود را سپر و حتی جانت را در این راه فدا کرد.

امام جمعه رودبار جنوب در بخش دیگری از سخنانش به بیان فضائل اخلاقی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: شهید سلیمانی یک چهره بین المللی و مهم است و رهبری فرمودند من از مسئولین حمایت می‌کنم به شرطی که رفتار مسئولین با اهداف ملت همخوانی داشته باشد که این سخن حضرت آقا به معنی پایبند بودن به قانون اساسی کشور و استکبار ستیز بودن است.

حجت الاسلام گروهی به ۹ دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اشاره کرد و افزود: ملت در این روز بلوغ رسانه‌ای خود را به نمایش گذاشت و حماسه بزرگی را خلق کرد و در حقیقت در این روز تمامی نقشه‌های دشمن، نقش برآب شد.

او با اعلام اینکه انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، تصریح کرد: ملت ایران دوباره با بصیرت، دولت جوان و حزب اللهی را تشکیل خواهد داد و این انقلاب را به صاحب اصلی خود حضرت مهدی (عج) خواهد سپرد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.