سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار قم از خبرنگار پیشکسوت قدردانی کرد

استاندار قم از سه دهه خدمات محمد شاکری خبرنگار بازنشسته خبرگزاری صداوسیمای مرکز قم قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  بهرام سرمست، استاندار قم در مراسمی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر،مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم در سالن کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به ضرورت توجه ویژه صدا و سیمای مرکز قم به طرح شهید سلیمانی بیان کرد: آمار نزولی استان در زمینه بستری‌ها و جانباختگان کرونایی حاصل همراهی مردم با محدودیت‌ها و همچنین رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است.

او افزود: در این مسیر، اطلاع رسانی رسانه‌ها و از جمله صدا و سیما بسیار مؤثر بوده است که باید از آنان قدردانی کرد.

استاندار قم ادامه داد: البته اهمیت طرح شهید سلیمانی برای بیماریابی در محله‌ها و ضرورت همراهی مردم با این طرح، ضرورت توجه ویژه رسانه‌ها و به‌ویژه صداوسیمای استان را به این طرح یادآوری می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر،مدیرکل صداوسیمای مرکز قم نیز در این باره بیان کرد: صدا و سیمای مرکز قم اولویت نخست اطلاع رسانی خود را در این ایام به موضوع کرونا اختصاص داده است و البته پس از این هم تلاش می‌کند تا اولویت ویژه‌ای برای پرداختن به طرح محله محور شهید سلیمانی در نظر بگیرد.

در این مراسم از محمد شاکری خبرنگار پیشکسوت خبرگزاری صداوسیمای مرکز قم که پس از سه دهه تلاش در عرصه اطلاع رسانی و مطالبه گری خواسته‌های مردم استان به افتخار بازنشستگی نایل آمد،تجلیل شد.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.