سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام سه بانو گناوه‌ای برای مسابقات انتخابی تیم ملی پنجاک سیلات

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان بوشهر از اعزام سه نفر از ورزشکاران پنجاک سیلات گناوه برای مسابقات انتخابی تیم ملی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رستم آشنا رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان بوشهر با ابراز خرسندی از اعزام سه نفر از بانوان استان بوشهر جهت انتخابی تیم ملی پنجاک سیلات گفت: این مایه افتخار برای این استان است.

او ادامه داد: با توجه به وضعیت کرونا در کشور این مسابقات به صورت مجازی و از طریق ارسال ویدئو به کمیته مسابقات پنجاک سیلات است که در مرحله اول این مسابقات در استان بوشهر سه نفر از بانوان استان به مرحله نهایی این مسابقات راه پیدا کرده اند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان بوشهر عنوان کرد: این سه نفر از بهترین‌های این ورزش در استان هستند که امیدوارم به تیم ملی جهت اعزام به مسابقات آسیایی تایلند راه پیدا کنند.

آشنا افزود: من از مسئولین استانی و شهرستان گناوه م‌یخواهم که در این اوضاع کرونایی به این هئیت کمک کنند تا ورزشکاران ما با خیال راحت به این مسابقات اعزام شوند و برای استان و شهرستان افتخار آفرینی کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی شهرستان گناوه نیز گفت: با کمک مسئولین شهرستان از جمله فرماندار، شهردار و دیگر مسئولین شهرستان توانستیم این تیم را آماده مرحله پایانی کنیم.

خلیلی بیان کرد: با توجه به اینکه شرایط کرونایی تمام مسابقات ورزشی را تحت تاثیر خود قرار داده و نزدیک به ۷ الی ۸ ماه است که تمامی ورزش‌های رزمی تعطیل هستند لذا ورزشکاران ما در خانه و گا‌هی در محیط‌های باز با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی جهت آمادگی خود تمرین می‌کردند.

مربی پنجاک سیلات گناوه هم گفت: خانم فاطمه اسدی، سپیده خورشیدزاده و نادیا خادم‌زاده جز نفرات برتر این رشته از استان بوشهر هستند که به مرحله نهایی این مسابقات راه یافته‌اند.

زینب اسلامی‌نیا عنوان کرد: با اعلام کمیته پنجاک سیلات کشوری جهت مسابقات انتخابی تیم ملی در تابستان ورزشکاران ما به صورت انلاین فیلم مسابقات و حرکات خود را به این کمیته ارسال کردند که سه نفر در رده برزگسالان و دو نفر در رده نوجوانان به مرحله نهایی این مسابقات راه یافتند.

او ادامه داد: با اعلام کمیته مسابقات پنجاک سیلات کشور جهت انتخاب تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی، ورزشکاران ما به صورت جدی‌تری این تمرینات را ادامه داده و اکنون آماده انجام مسابقه جهت انتخابی تیم ملی هستند.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.