سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرحی که به دستگیری ۲۵ نفر از اراذل البرز منجر شد

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۲۵ اراذل و اوباش در اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش و ارتقای امنیت اجتماعی در البرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: در اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش و ارتقای امنیت اجتماعی در البرز در روز گذشته، ۲۵ اوباش که اقدام به مزاحمت و اختلال در نظم عمومی کرده بودند شناسایی و با عملیات ضربتی پلیس در پاتوق های شان دستگیر شدند.

او افزود: دربازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده یک قبضه سلاح کمری، ۶ عدد فشنگ جنگی، ۵ قبضه سلاح سرد کشف و محل تجمع آن‌ها در چند قهوه خانه پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: پلیس استان برای تامین امنیت، آرامش و آسایش شهروندان، طرح‌های مقابله با اراذل و اوباش را به صورت ویژه در دستور کا خود قرار داده است و با تشدید کنترل بر رفتار افرادی که قصد دارند با قدرت کاذب و پوشالی خود نظم عمومی را مختل کنند به شدت برخورد می‌کند.

او در خصوص اوباش سابقه دار افزود: اوباش سابقه دار و نامی به ویژه آن‌هایی که از زندان آزاد شده اند تحت رصد و کنترل پلیس هستند و تمام تحرک ها، پاتوق و فعالیت‌های آن‌ها به صورت نامحسوس کنترل می‌شود و در صورت ارتکاب جرم بلافاصله تحویل مراجع قضایی خواهند شد.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.