سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری امتحانات نوبت اول به صورت مجازی در استان اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: امتحانات نوبت اول کلیه مدارس اردبیل به صورت مجازی برگزار می‌شود و آزمون‌های حضوری برای برخی استثنائات در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در تشریح نحوه برگزاری امتحانات نهایی و نوبت اول دانش‌آموزان و وضعیت کرونایی استان گفت: کلیه آزمون‌های داخلی مدارس سطح استان در نوبت اول به صورت مجازی و غیر حضوری، از طریق شبکه دانش آموزی شاد و سایر نرم‌افزار‌های داخلی برگزار خواهد شد.

او تصریح کرد: در مناطق روستایی و عشایری که جمعیت دانش‌آموزی کمتری دارند و در این مناطق دسترسی به اینترنت با مشکل روبر است، با نظر و مصوبه ستاد کرونای شهرستان و استان، آزمون‌ها بصورت حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام خواهد گرفت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: امتحانات دنباله دروس پایه نهم فقط واحد مانده‌ها، طرح جامع و بزرگسالان، آموزش از راه دور به صورت هماهنگ استانی و حضوری در مدارس، و پایه دوازدهم فقط داوطلبان آزاد، بزرگسالان، واحدمانده‌ها، آموزش از راه دور به صورت حضوری و نهایی کشوری با رعایت کلیه موازین بهداشتی در حوزه‌های اجرای امتحانات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.