سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل فولکس واگن؛

بی صبرانه منتظر عرضه اتومبیل هوشمند اپل هستیم

هربرت دیس طی مصاحبه اخیر خود اعلام کرد ورود اپل به دنیای اتومبیل سازی، این صنعت را با رشد فوق العاده ای مواجه می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها خبر ساخت اولین اتومبیل هوشمند شرکت اپل بیش از همیشه در فضای مجازی توسط رسانه‌ها منتشر شده و واکنش بسیاری از سوی کاربران داشته و به همین دلیل توجه اشخاص شناخته شده دنیای فناوری نیز به این مسئله جلب شده است.

خبر عرضه خودروی هوشمند اپل تا سال ۲۰۲۴ باعث شده مدیر عامل شرکت فولکس واگن به این مسئله واکنش دهد و اعلام کند که در انتظار عرضه این خودرو است. هربرت دیس، مدیر عامل شرکت فولکس واگن به تازگی اظهار داشت: "ما در انتظار عرضه اتومبیل شرکت اپل و آغاز کار رقیب جدید خود هستیم، رقیبی که حتما باعث سریع شدن فعالیت صنعت اتومبیل‌سازی و افزایش کیفیت در خودروهای هوشمند می‌شود. این پیشرفت فوق‌العاده و قدم بزرگ از سوی اپل به ما انگیزه می‌دهد تا بهتر عمل کنیم در نتیجه ما به شرکت مذکور احترام بسیاری می‌گذاریم".

وی همچنین در ادامه گفت: "این یک چالش واقعی است که صنعت اتومبیل‌سازی را در ابعاد مختلف گسترش می‌دهد". صحبت‌های مدیر عامل فولکس واگن باعث می‌شود توجه‌ها بیشتر به شرکت اپل جذب شود چرا که این مجموعه یکی از بزرگ‌ترین اتومبیل‌سازان دنیا به حساب می‌آید. همچنین کاربران فضای مجازی روزهای گذشته متوجه مطالبی شدند که بحث ساخت خودروی اپل را داغ‌تر کرد.


بیشتر بخوانید


ماجرای فروش تسلا به شرکت اپل

بر اساس اطلاعات منتشر شده از زندگینامه ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا سال‌ها پیش سعی داشته شرکت خود را به اپل بفروشد اما تیم کوک تمایلی به خرید آن نشان نداده و جلسات توافقنامه هیچ وقت برگزار نشده‌ است. با وجود تمامی این اطلاعات، شرکت اپل همچنان به صورت رسمی داده‌هایی درباره ساخت اتومبیل‌های خود منتشر نکرده است.

گفتنی است؛ اطلاعات مربوط به ساخت خودروی اپل توسط برخی از کارکنان این شرکت فاش شده و این افراد مدعی شده‌اند اتومبیل هوشمند این شرکت تا سال ۲۰۲۴ به بازار جهانی راه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.