سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسطوره بارسلونا، مسی را به مایکل جردن تشبیه کرد

کاپیتان سابق تیم فوتبال بارسلونا به تمجید از ستاره آرژانتینی این تیم لیونل مسی پرداخت و عنوان کرد او بهترین بازیکن تمام ادوار دنیای فوتبال است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،کارلوس پویول کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه فوتبال بارسلونا در مصاحبه‌ای با سایت گل به تمجید از این ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا پرداخت و گفت: اگر از من بپرسید مایکل جردن کیست، می‌گویم بهترین بازیکن تاریخ بسکتبال است، درباره لیونل مسی نیز همین فکر را می‌کنم و معتقد هستم او نیز بهترین بایکن تاریخ فوتبال است.

او گفت: می‌دانم برای یک هوادار رئال مادرید سخت است که قبول کند مسی بهترین بازیکن جهان است، اما آمار و عملکرد او نشان دهنده همه چیز درباره مسی است.

پویول گفت: من اطمینان دارم بارسلونا با هدایت مسی می‌تواند به کسب عناوین و افتخارات ادامه دهد، همچنین او برای به دست آوردن قهرمانی با تیم ملی کشورش (آرژانتین) نیز زمان دارد و من از قهرمانی او در بازی‌های ملی هم  حتما خوشحال خواهم شد.

او ادامه داد: مسی در بارسلونا تمام رکورد‌ها را شکسته است و نمی‌دانم آیا کسی در آینده می‌تواند به رکورد‌هایی که او در بارسلونا به دست آورده است دست یابد یا خیر.


بیشتربخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.