سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت وزارت ارشاد از فعالیت‌های هنری خراسان شمالی

معاون امور هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از اختصاص ۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در قالب تفاهم نامه برای حمایت از فعالیت‌های امور هنری و سینمایی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   ابوالحسن حیدری به تفاهم نامه‌ای که با معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی کشور در راستای حمایت از فعالیت‌های هنری بسته شد، اشاره کرد و گفت: بر این اساس، در قالب‌های مختلف هم، چون آموزش، توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری و حمایت از بخش خصوصی و تولیدات هنری و سینمایی ورود پیدا می‌کنیم.

«حیدری» ادامه داد: جذب اعتبار ۱۴ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریالی تا پایان سال از سوی سازمان سینمایی و امورسمعی و بصری محقق می‌شود.

او ساخت پردیس سینمای در شیروان که با مشارکت سازمان و شهرداری‌ها در حال ساخت است را از جمله بند‌های این تفاهم نامه اعلام کرد و گفت: مقرر شده است تا طی ۶ ماه و تاپایان دولت به بهره برداری برسد.

او افزود : در حوزه معاونت هنری نیز مقرر شده است تا مبلغ یک میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال در بخش‌های تئاتر، خوشنویسی، تجسمی، موسیقی و مد و لباس از طریق وزارتخانه جذب تا برای تولیدات و فعالیت‌های هنری هزینه شود.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.