سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت ۶۱۱ رویداد ولادت طی ۸ ماهه امسال در منوجان

رئیس ثبت احوال شهرستان منوجان، میزان ولادت‌های ثبت شده طی هشت ماهه امسال را ۶۱۱ مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۲۹۷ نوزاد پسر و ۳۱۴ نوزاد دختر بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ابراهیم شعبانی رئیس ثبت احوال منوجان با اعلام اینکه به لطف خدا و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام‌های بزرگی در راستای نیل به اهداف دولت الکترونیک انجام شده، از مهمترین این اقدامات را آرشیو الکترونیکی اسناد، صدور شناسنامه مکانیزه، و ثبت اطلاعات در کارت هوشمند ملی عنوان کرد.

او با اشاره به اینکه ۲۸۰ سازمان، نهاد و موسسه از خدمات الکترونیک ثبت احوال استفاده می‌کنند، گفت: این یکی از اهداف دولت الکترونیک است که ما در جنوب استان، همزمان با کل کشور برای رسیدن به  آن تلاش می‌کنیم.

شعبانی افزود: طی هشت ماهه امسال (پایان آبان ماه ۹۹) ۶۱۱  مورد تولد ثبت شده که از این تعداد، ۱۶۵ مولود شهری و ۴۴۶ مولود روستایی بوده است.

او تصریح کرد: از این تعداد ولادت، ۲۹۷ مورد پسر و ۳۱۴ مورد دختر  بوده است.

رئیس ثبت احوال شهرستان منوجان گفت: طی مدت یاد شده، تعداد ۱۹۱ مورد وفات و تعداد ۳۳۹ مورد ازدوج ثبت شده است.

شعبانی افزود: ده نام محبوب اول شهرستان منوجان در بحث دختران: فاطمه، زهرا، زینب، فاطمه زهرا، سدنا، نازنین زهرا، رقیه، سنا، اسرا، آسنا و در بحث پسران: حسین، علی، اصغر، امیرحسین، محمد، محمد حسین، ابوالفضل، امیرعلی، کیان، سامیار و امیرعباس است.

انتهای پیام/ب     

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.