سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترکیه تجاوزات خود به شمال سوریه را همچنان ادامه می‌دهد

نیرو‌های اشغالگر ترکیه و گروه‌های تروریستی مزدور آن که همچنان به حملاتشان به مناطق مجاور مناطق تحت سیطره‌ خود ادامه می‌دهند شهر عین عیسی در حومه شمالی رقه را با آتش توپخانه هدف قرار دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الاخباریه، همزمان با ادامه حملات ترکیه و مزدوران وابسته به آن به مناطق مختلف شمال سوریه، تعدادی از عناصر شبه نظامیان قسد نیز در حملات افراد مسلح ناشناس در مناطق مختلف کشته شدند.

نیرو‌های اشغالگر ترکیه و گروه‌های تروریستی مزدور آن همچنان به حملات خود به مناطق مجاور مناطق تحت سیطره خود ادامه می‌دهند. بر همین اساس شهر عین عیسی در حومه شمالی رقه را با آتش توپخانه هدف قرار دادند.

منابع محلی اعلام کردند چند گلوله توپ که از مواضع استقرار توپخانه سنگین اشغالگران ترکیه و تروریست‌های مزدور آن شلیک شده بود به محله‌های مختلف عین عیسی در حومه شمالی رقه اصابت کرد که بر اثر آن خساراتی به زمین‌های کشاورزی و اموال مردم وارد شد. نیرو‌های اشغالگر ترکیه و مزدوران آن مناطق اطراف عین عیسی را نیز هدف قرار دادند که طی آن به اموال مردم و تاسیسات عمومی خساراتی وارد شد.

از سوی دیگر شش تن از عوامل مسلح شبه نظامیان قسد وابسته به اشغالگران آمریکایی در حملات جداگانه عناصر ناشناس به مواضع و مسیر‌های تردد آن‌ها در حومه‌های دیرالزور و رقه کشته شدند. منابع محلی به خبرنگار الاخباریه گفتند یکی از فرماندهان شبه نظامیان قسد بر اثر انفجار بمبی که افراد ناشناس در دیرالزور غربی در خودروی وی کار گذاشته بودند، کشته شد. یکی از نیرو‌های قسد نیز به ضرب گلوله افراد ناشناس در شمال دیرالزور کشته شد. منابع محلی از کشته شدن سه تن از نیرو‌های قسد به ضرب گلوله افراد ناشناس در حومه شمالی رقه خبر دادند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.