سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سوی پلیس امنیت اقتصادی صورت گرفت؛

کشف بیش از هزار جفت کفش بچه گانه قاچاق/ تحویل همه اقلام به سازمان فروش اموال تملیکی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک انبار کالای قاچاق قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ بیان کرد: بیست و هشتم آذرماه امسال خبری مبنی بر اینکه مالک ساختمانی مسکونی در شهرک "گلستان"، زیر زمین ساختمانش را به محل دپو و جمع آوری کالا‌های قاچاق تبدیل کرده است، دریافت کردیم که بررسی موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.
 
وی عنوان کرد: مالک ساختمان و نشانی دقیق آن شناسایی و تیمی از کارآگاهان به محل مورد نظر اعزام شدند و مشخص شد، خبر صحت داشته و در زیرزمین آن مقادیر فراوانی کالا جمع آوری و تبدیل به انبار یک شرکت شده است.
 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کر: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از انبار اخذ شد.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازدید از انبار یک هزار و ۲۰ جفت کفش بچه گانه فاقد بارنامه و مجوز‌های گمرکی کشف و متهم به قاچاق بودن کالا‌های کشف شده معترف شد.
 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی در ادامه اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند و کلیه اموال کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران تحویل شد.

بیشتر بخوانید

۳۰۰ میلیارد کالای قاچاق درتهران کشف شد


انتهای پیام/
برچسب ها: کالای قاچاق ، گمرک ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.