سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروشنده داروهای تقلبی درمان کرونا دستگیر شد

رئیس پلیس فتا از بازداشت فردی که آمپول‌های تقلبی کرونا را در فضای مجازی می‌فروخت خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۱۴ آمپول تقلبی درمان کرونا کشف شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ داود معظمی گودرزی بیان کرد: شخصی به پلیس فتا مراجعه و اظهار کرد، با فرد ناشناسی که در فضای مجازی مدعی فروش آمپول درمان کرونا بود، آشنا شده است و برای درمان همسرش به ازای دریافت ۵ آمپول در مجموع مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به حسابی که وی اعلام کرده بود واریز کرده است، ولی پس از مراجعه به بیمارستان و بررسی توسط پزشک متخصص مشخص شد، آمپول‌ها تقلبی بوده و در صورت استفاده منجر به مرگ می شود.
 
وی افزود: هویت متهم شناسایی و در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهم با ساخت کانالی در شبکه‌های اجتماعی به فروش و تبلیغ آمپول‌های تقلبی درمان کرونا می‌پردازد که با هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن مکان،  ۱۴ عدد آمپول تقلبی کشف شد.
 
رئیس پلیس فتا افزود: متهم در بازجوئی‌های مقدماتی معترف شد، با راه اندازی کانال و گروه تلگرامی و عضویت در چند گروه بزرگ دارویی، با هویت جعلی به متقاضیان آمپول‌های درمان کرونا، آمپول‌های تقلبی و تاریخ گذشته می داده است.
 
وی تاکید کرد: سودجویان همیشه در فضای مجازی در کمین هستند، حتما برای تهیه دارو‌های مورد نیاز خود به داروخانه‌ها و مراکز معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت مراجعه کنید.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.