سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی واحد سی تی اسکن در بیمارستان ولیعصر آبیک

رئیس بیمارستان ولیعصر آبیک از راه اندازی واحد سی تی اسکن برای خدمات دهی به شهروندان با تعرفه دولتی تا سه هفته آینده در بیمارستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، دکتر حسن زاده رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) آبیک گفت:با خریداری دستگاه پیشرفته و مجهز سی تی اسکن در بیمارستان ولیعصر (عج) آبیک و پس از تایید سازمان انرژی اتمی، این دستگاه تا سه هفته آینده راه اندازی می‌شود و خدمات دهی به مردم با تعرفه دولتی خواهد بود.

دکتر حسن زاده افزود: در ایام کرونا برخی بیماران به سی تی اسکن نیاز داشتند که به دلیل نبود این دستگاه، به قزوین ارجاع داده شدند.

شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک گفت: راه اندازی بخش سی تی اسکن بیمارستان ولیعصر (عج) آبیک که ۶۰ میلیارد ریال هزینه برای آن صورت گرفته، جزو پروژه‌های دهه فجر شهرستان قرار دارد.

دکتر حسن زاده افزود: با توجه به شیوع کرونا ۷ تخت در بخش سی سی یو را به بیماران کرونایی اختصاص دادیم که برای این مهم ۳۵۰ میلیون تومان هزینه شد.

او در ادامه گفت: بیشتر متخصصان بیمارستان ولیعصر (عج) آبیک در استان قزوین زبانزد هستند و برخی پزشکان روزانه ۹ عمل جراحی انجام می‌دهند.

رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) آبیک گفت: با راه اندازی دستگاه سی تی اسکن و حضور متخصص جراح مغز و اعصاب، دیگر بیماران برای سی تی اسکن نیاز به مراجعه به استان قزوین ندارند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.