سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الحاق ۷۹ هکتار به اراضی طرح اقدام ملی مسکن در طبس

معاون باز آفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: ۷۹ هکتار زمین به اراضی طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان طبس الحاق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان طبس از سر ریز جمعیت و متراژ کم زمین گلایه مند هستند آن‌ها می‌ گویند طبس شهرستانی کویری است و امکان توسعه این اراضی وجود دارد پس چرا متراژ زمین‌ ها کم است؟

علیزاده معاون باز آفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در این رابطه گفت: با توجه به تقاضای بالای طبسی‌ ها برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن، ۵۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن دو طبقه به این شهرستان تعلق گرفته بود.

او افزود: به دلیل افزایش تقاضا و مشکل در ضوابط طرح جامع، تصمیم بر آن شد تا هر دو متقاضی دریافت مسکن، در متراژی حدود ۱۶۰ تا ۱۷۰ متر اقدام به ایجاد ساختمان کنند.


بیشتر بخوانید


علیزاده با اشاره به اینکه متقاضیان می ‌توانند ۶۰ درصد متراژ واگذار شده را بسازند، تصریح کرد: امکان ثبت نام مجدد طرح اقدام ملی مسکن و گسترش این نوع مسکن در شهرستان طبس وجود ندارد و تقاضای مردم با اصول شهرسازی مغایرت دارد.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی عنوان کرد: ۷۹ هکتار زمین دیگر برای اجرای این طرح به اراضی شهرستان طبس اضافه شده است.

او در خصوص مسکن مهر سه قلعه نیز گفت: برای ۲۴۴ متقاضی تامین زمین شده است و این اراضی به شهر الحاق شده اند، اما تنها ۱۵ نفر واریز وجه انجام داده اند و از نظر ما متقاضی نهایی و کافی برای این طرح وجود ندارد.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.