سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران:

محرومیت‌زدایی سرلوحه کار نیروی زمینی سپاه است

پاکپور گفت: ما در همه قرارگاه ها محرومیت زدایی را سرلوحه کار خودمان قرار می دانیم و از امکانات نیرو و سایر ارگان‌ها برای این امر استفاده می کنیم.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی این نیرو طی سخنانی، اظهار داشت: من لازم می‌دانم که از تلاش شبانه روزی همه عزیزان قرارگاه‌های منطقه‌ای نیروی زمینی سپاه که دونقش اساسی ایجاد امنیت پایدار و محرومیت زدایی را دنبال می‌کنند تشکر می‌کنم.

وی افزود: ما در همه قرارگاه‌ها محرومیت زدایی را سرلوحه کار خودمان قرار می‌دانیم و از امکانات نیرو و سایر ارگان‌ها برای این امر استفاده می‌کنیم.

سردار پاکپور ادامه داد: از سال ۸۸ که سردار شوشتری در قرارگاه قدس منصوب شد به موازات اقدامات عملیاتی اقدامات محرومیت زدایی هم در نیروی زمینی انجام می‌شد و این موضوع سهم قابل توجهی از اقدامات نیروی زمینی را به خود اختصاص داده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان تاکید کرد: یکی از وطایف عمده ما به عنوان پاسدار انقلاب محرومیت بدایی است و باد در همه شرایط کنار مردم باشیم. در حوادث هم اولین نیرویی هستیم که به کمک مردم می‌شتابیم و این را وظیفه پاسداری خودمان می‌بینیم.


بیشتر بخوانید

حل مشکل محرومان؛ وظیفه نیروی زمینی سپاه


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۳ دی ۱۳۹۹
شما که هزینه ی این محرومیت زدایی رو ازجیب مبارک نمی دی پس بهتره به کار خودتون برسید
عباس گودرزی
۱۲:۳۱ ۰۳ دی ۱۳۹۹
سلام سردار اگر مبارزه با اشرافگری و فئودالی و لیبرال سرمایه داری در دستور کار قرار گیرد و فاصله طبقاتی کاهش یابد محروم نخواهیم داشت . قدیما می گفتند چاهی که از خود آب ندارد نمی شود با سطل آن را آبدار نمود. لذا مشکل اشتغال را حل کنید و دلالی را حذف و احتکار گر و اختلاسگر و قاقچی را به اشد مجازات برسانید . نه محروم خواهیم داشت نه نیاز به محرومیت زدایی است . اگر لازم بدانید بنده راه حل عملی برای این کار دارم . مهندس گودرزی
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۳ دی ۱۳۹۹
سلام و درود بر برادران ارتشی مردان بی ادعا