سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقه صدای مقاومت با هدف پاسداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در همدان

مسئول کانون اسلامی خواهران همدان از برگزاری مسابقه صدای مقاومت با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در استان همدان خبر داد.

 ساره میری,مسئول کانون اسلامی خواهران همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشاره به برگزاری مسابقه صدای مقاومت ، هدف از برگزاری  این رقابت را پاسداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و انعکاس بیانات،زندگینامه و خاطرات این شهید والا مقام  دانست.

او استعداد یابی و تربیت گویندگان جهت استفاده در برنامه های مختلف را از دیگر برنامه های این مسابقه بر شمرد.

مسئول کانون اسلامی خواهران همدان موسسه شهید مدنی همدان در ادامه گفت:جمعی از فعالان فرهنگی در کانون اسلامی خواهران این برنامه را پایه ریزی کردند و این برنامه در ۴ بخش هنریپادکست, گویندگی و اجرای رادیوییدکلمه خوانی , تک گویی(مونولوگ) ,آنونس و بسته های کوتاه خلاقانه  برگزار می شود.

میری اضافه کرد: هر بخش هنری در دو بخش دانش آموزی و آزاد برگزار می شود و علاقمندان  تا ۳۰ دی فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند و  مراسم  اختتامیه این مسابقه  ۱۵ بهمن مصادف با میلاد حضرت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

 او گفت:علاقه مندان می توانند با ورود به درگاه اینترنتی shahidmadani.net برنامه های صوتی خود را  بارگزاری کنند .

مسئول کانون اسلامی خواهران همدان اضافه کرد:هر شرکت کننده می‌تواند ۲ برنامه به دبیرخانه به آدرس shahidmadani.net ارسال کند و  حداکثر زمان هر برنامه ۵ دقیقه است.

میری با بیان اینکه در مجموع  ۳۲ نفر به عنوان برگزیده این مسابقه معرفی خواهند شد تصریح کرد: در هر بخش هنری ۵ برگزیده از بخش آزاد و ۳ برگزیده از بخش دانش آموزی خواهیم داشت و در نظر داریم  برنامه های رسیده را در یک کتابچه صوتی منتشر کنیم.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.