سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل پست لرستان خبر داد؛

ارتقای ۱۰ رتبه‌ای پست لرستان در ارزیابی ارائه خدمات

مدیرکل پست لرستان گفت: این اداره‌کل در ارزیابی ارائه خدمات کمی و کیفی از اردیبهشت امسال تا کنون با ۱۰ رتبه ارتقا به جایگاه چهارم استان‌های کشور رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، محمدرضا ناظری مدیرکل پست لرستان گفت: این اداره‌کل در ارزیابی ارائه خدمات کمی و کیفی از اردیبهشت امسال تا کنون با ۱۰ رتبه ارتقا به جایگاه چهارم استان‌های کشور رسیده است.

او برقراری تعادل بین درآمد و هزینه در ۲ بخش خصوصی و دولتی را از شاخص‌های کمی این ارزیابی عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین رضایتمندی مشتریان، سرعت ارائه خدمات پستی و در دسترس بودن این خدمات از مولفه‌های کیفی این ارزیابی بوده است.

مدیرکل پست لرستان با اشاره به شیوع کرونا در کشور ادامه داد: باوجود تعطیلی و نیمه کار بودن برخی دستگاه‌های اجرایی در این مدت، اما خدمت در این اداره کل افزایش یافت و کارکنان بخش‌های مختلف آن برای جلب رضایتمندی مشتریان در این مدت با کشیک‌های کاری اضافه فعال بوده اند.

ناظریان تصریح کرد: سفارش‌های مردم در حوزه امانات و پستی بیش از ۹۵ درصد افزایش یافته است که به دلیل شیوع کرونا و رونق خرید‌های اینترنتی، بسیاری از مرسوله‌ها حجیم هستند که این امر به تعداد نیرو، امکانات خودرویی و فضای فیزیکی بیشتری نیاز دارد.

او گفت: با این وجود خدمات به مشتریان بدون وقفه انجام و طی هشت ماهه امسال حدود ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار ترافیک شامل مرسولات پاکتی و کالایی توسط پست لرستان جابجا شده است.

مدیرکل پست لرستان افزود: با توجه به افزایش بی سابقه حجم کار و مرسولات پستی، فضای بیشتری نیاز است که از مسوولان استان تقاضا می‌شود این مهم را برای ارائه خدمت بیشتر و مطلوب‌تر به مردم مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.