سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پذیرش دانشجو در دانشکده توان بخشی کرمانشاه

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دانشکده توانبخشی فعالیت خود را آغاز کرده و در بهمن ماه دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حبیب اله خزایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:۳ سال پیش راه‌اندازی دانشکده توانبخشی با جدیت در دستور کار معاونت آموزشی دانشگاه قرار گرفت و تفاهم‌نامه جامع با سازمان بهزیستی برای استفاده از مکان‌های درمانی و توانبخشی آن سازمان به عنوان عرصه آموزش بالینی منعقد شد.

او افزود: در همین رابطه اقدامات اساسی برای جذب اعضای هیات علمی در رشته‌های گفتار درمانی، کاردرمانی و فیزیوتراپی انجام گردید و هم اکنون پنج عضو هیات علمی مرتبط، در دانشکده توانبخشی در حال فعالیت هستند.

خزایی تصریح کرد: همچنین بخش‌هایی از مرکز آموزشی، درمانی فارابی نیز جهت آموزش بالینی دانشجویان رشته‌های فوق الذکر آماده و تجهیزات اساسی مورد نیاز تهیه و راه‌اندازی شد.

 او افزود: در تیرماه سال جاری پس از بازدید معاون آموزشی وزارت بهداشت و دبیر شورای گسترش دانشگاه‌ها از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و بررسی توانمندی‌ها و زیرساخت‌های دانشکده، در نهایت ۲ سهمیه ۱۰ نفره پذیرش دانشجو در بهمن ماه ۹۹ برای رشته‌های فیزیوتراپی و کاردرمانی در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری به صورت مشروط تا اخذ تاییدیه از سوی شورای گسترش دانشگاه‌ها قرار داده شد.

انتهای پیام /س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.