سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان:

تساوی با فردوس قم از باخت بدتر بود/ با بازیکنانم برخورد می‌کنم

وحید شمسایی بعد از تساوی تیمش برابر فردوس قم در هفته دوم لیگ برتر فوتسال، از عملکرد بازیکنانش گلایه کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  تیم فوتسال فردوس قم امروز در هفته دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف گیتی پسند اصفهان رفت و  با نتیجه ۳ – ۳ کار به تساوی کشید.


این دیدار از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در سالن ورزشی پیروزی اصفهان برگزار شد.


فوتسالیست‌های قمی در دیدار هفته نخست به مصاف کراپ الوند رفتند و به لطف دو گل ثانیه‌های پایانی، شکست را با تساوی ۳ – ۳ جابه جا کردند.

وحید شمسایی سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان بعد از پایان بازی امروز در گفت و گو با خبرنگاران  گفت: تیم قم ما را تنبیه کرد! وقتی دقیقه ۳ مسابقه، گل صد درصد را نمی‌زنید همین می‌شود؛ ما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. بازیکنان قم با غیرت بازی کردند و جنگیدند؛ مبارکشان باشد.

شمسایی افزود: در بازی امروز ما تنبیه شدیم. اسم و رسم در زمین بازی نمی‌کند. هرکسی تلاش کند برنده می‌شود. آن‌ها امروز بیشتر تلاش کردند. این تساوی از باخت برایم بدتر بود. به تیم فردوس تبریک می‌گویم. باید بیشتر با بازیکنان کار کنم. این بد است که در زمین خودمان امتیاز از دست بدهیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان  با بیان این که این باشگاه تمام شرایط را برای بازیکنان فراهم کرده است، گفت: اگر بازیکنان قدر ندانند به خودشان لطمه زده‌اند. فوتبال و دنیای ورزش ادامه دارد؛ مسیر طولانی در پیش داریم، اما بدجایی ضربه خوردیم  ،با بازیکنانم برخورد می‌کنم و باید این تلنگر را حس کنیم که راحت امتیاز ندهیم. نتیجه امروز را به فال نیک می‌گیرم. از بازی بدی که کردیم ناراحتم. از ۴۰ دقیقه، فقط نزدیک به ۵ دقیقه طوری که می‌خواستم بازی کردیم.

شمسایی درباره این که چرا گیتی پسند در دو مسابقه هفت گل دریافت کرده است، اظهار کرد: امروز یک پنالتی دادیم که بچگانه بود. یک فرصت هم از فضای پشت بازیکنان ما استفاده کردند. این‌ها مشکل من است. در بازی اول هفت گل زدیم و چهار گل خوردیم. امروز عقب افتادیم و دوباره مساوی کردیم. این برای تیم بزرگ گیتی پسند بد است. این مشکل را ترمیم می‌کنم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره این که فردوس هفته گذشته هم موفق شده بود تیم کراپ را متوقف کند، گفت: در فوتسال تیم ضعیف نداریم. نگاه کنید که الان تیم بهبهان دو بازی خود را برده است. همان طور که از بازیکنان تعریف می‌کنم، قطعاً با آن‌ها برخورد هم خواهم کرد. این خطرناک است. تیم من خوب نبود.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.