سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تازه‌ترین جزئیات از استخدام در شرکت واحد اتوبوسرانی/ سرانجام انتظار ۱۰ ساله برای جذب راننده

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران درباره آخرین اقدام‌ها برای جذب راننده در اتوبوسرانی توضیحاتی داد.

محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت استخدام نیرو‌های جدید در شرکت واحد اتوبوسرانی اظهار کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی از سال ۸۹ استخدام نداشته و خصوصی سازی انجام شده است.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌های بی آر تی خصوصی‌سازی نشده‌اند، افزود: علاوه بر این، اتوبوس‌های جدید هم خریداری شده‌اند و نیازمند نیرو هستند. 

ترفع ادامه داد: سالانه حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ نیروی شرکت واحد اتوبوسرانی بازنشسته می‌شوند، به همین دلیل با کمبود نیرو مواجه شده‌ایم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران با بیان اینکه نیاز است که استخدام در شرکت واحد صورت گیرد، گفت: مصوبات لازم این امر از مجمع و هیئت مدیره شرکت واحد اخذ شده است و فقط به تأیید معاونت منابع انسانی شهرداری تهران نیاز داریم.

ترفع در پاسخ به این سوال که این نیرو‌ها چگونه استخدام می‌شوند؟ گفت: شرکت واحد خود استخدام را انجام نمی‌دهد و ما پیشنهاد کردیم که یکی از زیرمجموعه‌های شهرداری نیرو‌ها را استخدام کنند و در اختیار ما قرار دهند که البته هنوز با این درخواست موافقت نشده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا با این درخواست موافقت نشده است؟ افزود: معاونت منابع انسانی و برنامه ریزی شهرداری به دنبال بررسی این موضوع هستند که آیا استخدام از نظر اقتصادی به نفع شهرداری است یا خیر، اما از نظر بنده هر چقدر زودتر این کار انجام شود بهتر است و اطلاعات لازم ارائه شده است.

 ترفع ادامه داد: در شرایط شیوع ویروس کرونا، سلامت شهروندان اهمیت بسیار زیادی دارد و استخدام نیرو‌های جدید برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی موثر خواهد بود.

 مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که تعداد افرادی که قرار است استخدام شوند چقدر است؟ گفت: پیشنهاد ما ۴۰۰ نفر برای اتوبوس‌های ملکی شهری است که عمدتا از بی آر تی تشکیل می‌شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۳۶ ۰۳ دی ۱۳۹۹
نبود فاصله اجتماعی در مترو. وقتی اینقد شلوغه چیکار کنیم؟
ناشناس
۱۰:۳۴ ۰۳ دی ۱۳۹۹
سلام
فقط برای تهران هست یا مشهد هم راننده میگیره؟
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۳ دی ۱۳۹۹
آفتابه لگن هفت دست/ شام و ناهار هیچی! برای همینجاست
تهران اتوبوس نداره، شهرداری میخواد راننده اتوبوس جذب کنه
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۳ دی ۱۳۹۹
بعد شیوع کرونا به جای اینکه نظافت اتوبوسها بیشتر بشه، کمتر هم شده، فقط یک ماه اول کرونا اتوبوسها ضد عفونی می شدند، الان کثافت وعفونت از در و دیوار اتوبوس و مترو میباره
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۳ دی ۱۳۹۹
براتون متاسفم که به جای پرداختن به مشکلات مردم در استفاده از اتوبوس، به این می پردازید که چند تا راننده قراره استخدام بشه
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۳ دی ۱۳۹۹
واقعا فکر کردید الان دغدقه مردم اینه که اتوبوسرانی چه زمانی استخدام میکنه
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۳ دی ۱۳۹۹
تهران اتوبوس ندارد، شرکت واحد دنبال راننده اتوبوس است