سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم انتقال اصناف مزاحم و آلاینده صوتی به حاشیه دشت آزادگان

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار دشت آزادگان گفت: اصناف و مشاغلی که به دلیل ایجاد سر و صدا آلودگی صوتی و مزاحمت ایجاد می‌کنند، باید به حاشیه شهرستان منتقل شوند.

سعید عوده زاده معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به لزوم خروج صنوف آلاینده به جهت آلودگی صوتی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان به خارج از مناطق شهری، دومین جلسه مشاغل مزاحم و آلاینده با هدف ساماندهی و مدیریت و همچنین استقرار این صنوف در محل تعیین شده برگزار شد.

او با تاکید بر لزوم تشکیل تعاونی‌های خاص ویژه صنوف در جهت تسریع در اجرای این امر افزود: باید به یاری شهرداری و اداره صنعت و معدن شهرستان و همچنین اتحادیه صنوف این امر صورت گرفته و این اصناف در محل تعیین شده مستقر شوند تا زمینه‌های رفاه و آسایش شهروندان فراهم شود.

عوده زاده بیان داشت: از مهمترین مزیت‌های تشکیل و ساماندهی این صنوف رفع آلودگی سمعی و بصری شهری، کاهش ترافیک، تملک و رهایی از مشکلات اجاره نشینی و تمرکز در محل واحد که می‌تواند در جذب بیشتر مشتری نیز تاثیر بسزایی داشته باشد، به شمار می‌رود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.