سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ۲۴ ساعت گذشته؛

مراجعه ۲۱۵ نفر با علائم مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان/جان باختن ۲ بیمار به علت ابتلا به کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر در استان همدان به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۵ نفر با علام تنفسی مشکوک به بیماری کرونا به اورژانس بیمارستان مراجعه کردند,اظهار داشت:مجموع مبتلابان به ویروس کرونا از ابتدای همه گیری در استان به ۹ هزار و۶۷۴ نفر رسید.

او بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳نفر در بخش عادی و ۹ نفر در بخش آی. سی. یو بستری شدند و  همچنین حال ۳۵  بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان  وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در ادامه یادآور شد: ۲ نفر به علت ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و شمار جان باختگان  این بیماری در استان از ابتدای همه‌گیری ویروس به هزار و ۳۸۸ نفر رسید.

طاهری گفت: تاکنون تعدادمبتلایان به کرونا در اسدآباد ۳۴۱، بهار ۵۵۳، تویسرکان ۵۵۹، رزن ۳۷۷، درگزین ۱۶۴، فامنین ۱۷۰،  کبودراهنگ ۶۰۵ نفر بوده است.

او افزود: همچنین در ملایر هزار و ۸۱۴، نهاوند هزار و ۸۰۴ و همدان سه هزار و ۷۰۹نفر به این ویروس مبتلا شدند و ۲۶۲ نفر از بیماران بستری شده در بیمارستان های استان از ابتدای شیوع کرونا ، غیربومی و از خارج استان بودند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.