سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر خانه ژیمناستیک شهید شیرودی:

خاموشی سابقه درگیری‌های زیادی دارد/ کتک‌کاری در خیابان بوده نه داخل سالن!

رضا شاکرمی، مدیر خانه ژیمناستیک شهید شیرودی درباره درگیری ایمان خاموشی توضیحاتی داد.

رضا شاکرمی، مدیر خانه ژیمناستیک شهید شیرودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره درگیری ایمان خاموشی در خانه ژیمناستیک مجموعه ورزشی شهید شیرودی، اظهار کرد: اول این که این درگیری در داخل سالن نبوده و در خیابان این اتفاق رخ داده است و ژیمناستی که در این درگیری کتک خورده، پیش از این هم بار‌ها در سالن با سایر ورزشکاران درگیری و بحث‌های جدی پیدا کرده بود. این بار هم پس از درگیری، با استفاده از الفاظ رکیک، عده‌ای دیگر از ورزشکاران، مربیان و نیز مدیر سالن را مورد هتاکی قرار داد که این موضوع از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.


بیشتر بخوانید


او افزود: ضمن این که این فرد بدون هماهنگی به سالن می‌آید و به احترام این که دوره‌ای در تیم ملی حضور داشته است اجازه تمرین کردن به او داده شده، اما این ژیمناست آن قدر جو مجموعه را متشنج کرده است که این موضوع را به حراست مجموعه ورزشی شیرودی گزارش داده‌ایم. این که ۲ نفر در خیابان یکدیگر را مورد ضرب و شتم قرار دهند را ما نباید پاسخگو باشیم و طرفین باید از طریق مجاری قانونی پیگیر باشند.

شاکرمی که مدیر تیم ژیمناستیک هنری جوانان ایران نیز است، تصریح کرد: از این که عنوان شده است خاموشی در جاکارتا حضور داشته، تعجب کردم؛ چرا که او در جاکارتا عضو تیم ملی نبود. خاموشی ادعا کرده است بسیاری از افراد برای ورزش به خانه ژیمناستیک شهید شیرودی نمی‌آیند؛ برای من جای سوال است که این ژیمناست آیا سندی مبنی بر این ادعا دارد؟ زیرا خانه ژیمناستیک شهید شیرودی تا ۳ سال پیش تنها ۱۰۰ ژیمناست را پذیرا بود؛ اما در  ۳ سال اخیر این آمار به حدود ۶۰۰ ورزشکار رسیده است.

مدیر خانه ژیمناستیک شهید شیرودی در پایان خاطرنشان کرد: بسیاری از خانواده‌ها و ورزشکاران نسبت به حضور این ژیمناست در خانه ژیمناستیک شهید شیرودی کتبا اعتراض کرده‌اند. ما هم این اعتراض‌ها را در اختیار مسئولان حراست مجموعه قرار داده‌ایم که امیدوارم با پیگیری‌ مراجع قانون به نحو احسن اقدام مقتضی انجام شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.