سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز بکار جشنواره شهروندان برگزیده در همدان

جشنواره شهروندان برگزیده با بخش ویژه امسال، بنام حوزه "تلاشگران سلامت" در همدان آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، این جشنواره با هدف شناسایی، معرفی و تشویق شهروندان مسئول در ابعاد و حوزه‌های مختلف با شعار «همدان؛ شهر برتر با شهروندان برتر» در همدان برگزار میشود.

مهلت ثبت نام از ۱۵ آذر تا ۲۰ دی اینترنتی است که در این خصوص شهروندان همدانی می توانند از طریق گوشی موبایل هم با وارد کردن کد ستاره ۶۶۵۵ ستاره ۹۰۰۴۰۰ مربع در این طرح ثبت نام کنند.

همچنین مراحل ثبت نام در قالب دقترچه راهنما در پایگاه اطلاع رسانی الکترونیکی برای شهروندان همدانی طراحی و قابل مشاهده است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان و دبیر این جشنواره، برجسته سازی اجتماعی و فرهنگی و بالا بردن مشارکت مردم در مدیریت شهری از مهمترین اهداف جشنواره شهروند برگزیده است.

عسگری افزود: هدف اساسی این جشنواره تبیین وظایف شهروندی و شهروند مداری است که انتخاب افراد برگزیده نیز بر اساس همین رویکرد خواهد بود.

تشویق شهروندان به تلاش برای تقویت شاخص‌های فرهنگ شهروندی، جلب توجه شهروندان بر شاخص شدن در یک حوزه و برگزاری سالانه جشنواره برای رشد و ارتقای سطح رفتار شهروندی از دیگر اهداف و رویکرد‌های اصلی در برگزاری این رویداد است.

انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.