سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیماری کرونا شکایت‌های پزشکی را کاهش داد

رئیس سازمان نظام پزشکی همدان گفت: شیوع کرونا و کاهش مراجعه مردم به مطب‌های پزشکی منجر به کاهش ۳۰ درصدی پروند‌ه‌های شکایت از پزشکان شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا مدرکیان ریس سازمان نظام پزشکی استان همدان گفت: سالیانه به طور میانگین ۱۳۰ پرونده شکایت پزشکی در سازمان نظام پزشکی ثبت می‌شود، اما امسال این رقم کاهش یافته و تاکنون ۷۰ پرونده تشکیل شده است.

اوبا بیان اینکه بیشترین پرونده‌های شکایت مربوط به خدمات دندانپزشکی، زنان و زایمان و رشته ارتوپدی است بیان کرد: در رشته‌هایی که مراجعه بیماران بیشتر است شکایات هم بیشتر می‌شود.

مدرکیان با تأکید بر اینکه قبلاً مدت رسیدگی به پرونده‌ها تا دو سال هم طول می‌انجامید بیان کرد: امسال روند رسیدگی سریعتر شده و حتی بازرسی پرونده‌های مربوط به امسال را شروع کرده‌ایم.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان همدان با اشاره به اینکه در استان‌های دیگر بیشترین شکایت مربوط به خدمات و اعمال زیبایی است تاکید کرد: در همدان تعداد پرونده‌های شکایت از جراح و متخصصان زیبایی کم است.

مدرکیان گفت: از پزشکان خواسته‌ایم نوبت‌دهی حضوری نداشته باشند و فقط از طریق تلفنی و اینترنتی به بیماران نوبت بدهند.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان همدان یادآور شد: پذیرش بیماران بدون ماسک در مطب‌های پزشکی ممنوع است و نوبت‌دهی بیماران باید به گونه‌ای باشد که از تجمع و انتظار طولانی بیماران در مطب‌ها جلوگیری شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.