سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح بسته تحولی پیوند سواد و زندگی

طرح بسته تحولی پیوند سواد و زندگی در هفت مرکز یادگیری سوادآموزی چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، رهدار براتی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح بسته تحولی پیوند سواد و زندگی در هفت مرکز یادگیری سوادآموزی استان گفت: طرح بسته‌بندی گیاهان دارویی برای سوادآموزان بخش لاران شهرستان شهرکرد اجرا می‌شود.

او افزود: بسته تحولی پیوند سواد و زندگی در راستای توانمندسازی جامعه هدف و ایجاد اشتغال و بالا بردن سطح مهارت‌های اجتماعی و حقوق شهروندی و حرفه‌ای در هفت مرکز یادگیری استان در بخش لاران، لردگان، اردل، کوهرنگ، شهرکرد اجرایی می‌شود.


بیشتر بخوانید


براتی با بیان اینکه ۲۴ مرکز یادگیری در استان فعال است، اضافه کرد: در طرح بسته‌بندی گیاهان دارویی مجوز راه‌اندازی این واحد از سوی فرمانداری و دستگاه‌های متولی دریافت شده و رایزنی برای دریافت تسهیلات و خرید دستگاه‌های مورد نیاز درحال انجام است.

او ادامه داد: در سال تحصیلی جدید چهار هزار و ۸۰۰ نفر در استان زیرپوشش دوره‌های سوادآموزی می‌گیرند که علاوه بر آموزش سواد، طرح‌های دیگر مانند آموزش نماز، آموزش رایانه، آموزش‌های مهارت‌های فنی و حرفه‌ای نیز به سوادآموزان ر مراکز یادگیری ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.