سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوای روز دوم دی ماه اراک ناسالم برای گروه‌های حساس

براساس اطلاعات ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا، کیفیت هوای اراک در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مهدی مصطفوی معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی از قرار گرفتن هوای اراک در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس خبر داد.

مصطفوی افزود: براساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر اراک، متوسط شاخص کیفیت هوا در ٢٤ساعت گذشته منتهی به ساعت۱۰صبح امروز سه شنبه ۲ دیماه در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

او اضافه کرد: آلاینده اصلی ذرات معلق با قطر کمتر از دو و نیم میکرون بر روی عدد ۱۱۸ است و همچنین بالاترین شاخص آلودگی با عدد ۱۴۸مربوط به ایستگاه مخابرات واقع در انتهای خیابان قائم مقام بوده است.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی بیان کرد: در این شرایط توصیه می‌شود تمام بیماران قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان از فعالیت بدنی در فضای باز بپرهیزند

او ادامه داد: به عموم مردم توصیه می‌شود از انجام هرگونه فعالیت که منجر به افزایش آلودگی هوا می‌شود مانند روشن کردن آتش در معابر، سوزاندن لاستیک، عملیات قیرکاری و عمرانی و مانند آن جدا خودداری شود.

مصطفوی تصریح کرد: براساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی استان مرکزی مبنی بر تداوم سکون نسبی هوا، انتظار می‌رود شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس تا فردا بعد از ظهر ادامه داشته باشد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.