سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات ساخت یک مدرسه شش کلاسه در آبادان

در راستای طرح آجر به آجر عملیات ساخت یک مدرسه شش کلاسه با مشارکت خیر نیک اندیش محمود تقی زاده در روستای مغیطیه آبادان آغاز شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،دیروز عملیات ساخت یک مدرسه شش کلاسه با حضور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس خوزستان ، مدیر آموزش و پرورش آبادان ، نماینده خیر و جمعی از مسئولان شهرستانی در روستای مغیطیه آبادان آغاز شد.

زیبا صالح پور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان خوزستان در حاشیه مراسم عملیات ساخت یک مدرسه شش کلاسه با قدردانی از اقدام خداپسندانه خیرین در ساخت فضاهای آموزشی گفت : خیرین مدرسه ساز با گذشتن از مال خود با تفکری آسمانی فرهنگ انفاق و ایثار را در این خاک پاک جاودانه ساختند و جلوه هایی درخشان از عشق و ایثار از خود به یادگار گذاشتند.

او افزود : خوزستان در جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز بین سه استان برتر کشور قرار دارد و امسال بیش از ۹۰۰ کلاس درس با مشارکت این عزیزان به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس مجمع خیرین مدرسه استان خوزستان در پایان با اشاره به نامگذاری این مدرسه به نام برادران شهید تقی زاده گفت : عملیات ساخت مدرسه ۶ کلاسه برادران شهید تقی زاده با زیربنای ۴۳۱ مترمربع و مساحت هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال توسط خیر نیکوکار محمود تقی زاده در روستای مغیطیه آبادان آغاز شد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.